دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / رژه نیروهای مسلح در همدان

حوزه / جانشین ارشد نظامی آجا در استان همدان، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران ۴۸ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و لذا باید گفت محال است یک ارتشی زنده باشد و اجازه دهد روزی دشمنی نگاهی چپ به این آب و خاک کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، امیر سرتیپ دوم علی اسدی فرمانده منطقه پدافند هوایی شهدای سوباشی غرب کشور امروز در مراسم رژه روز ارتش، با اشاره به اینکه ارتش در طول ۴۴ سال گذشته خدمات صادقانه خود را به کشور و مردم ارائه کرده است، اظهار داشت: ارتش در دوران دفاع مقدس در کنار دیگر نیروهای مسلح در حفاظت از کشور و میهن تلاش کرد و پس از آن نیز در دوران سازندگی و بازسازی در عرصه حراست از کشور به ایفای نقش پرداخت.

وی با اشاره به ساخت شهرک‌های موشکی و پدافندی توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: ارتش با بهره‌گیری از توان فکری و علمی دانشگاهیان و نیروهای ولایی شهرک‌های زیرزمینی موشکی و پهپادی را برای حراست و حفاظت از کشور ساخته است.

امیر سرتیپ دوم اسدی، با تأکید بر اینکه خط قرمز ارتش، ولایت و آرامش و امنیت مردم است، اظهار کرد: در کنار آن که ارتش اجازه نمی‌دهد کسی نگاه چپ به مرزهای کشور کند، در بلایا و حوادث طبیعی نیز در عرصه خدمت رسانی در کنار مردم حضور دارد.

وی افزود: امروز ارتش محکم و استوار ایستاده و با بصیرت کامل پاسخگویی تهدیدات دشمن است.

جانشین ارشد نظامی آجا در استان همدان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتشی، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران ۴۸ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و لذا باید گفت محال است یک ارتشی زنده باشد و اجازه دهد روزی دشمنی نگاهی چپ به این آب و خاک کند.

وی با اشاره به اینکه تمامی شهدا در وصیت نامه‌های خود بر موضوع حجاب تأکید داشتند، خاطرنشان کرد: امروز دشمن برنامه‌های بسیاری برای جامعه بانوان و بحث حجاب طراحی کرده و لذا امیدواریم خواهران نسبت به این موضوع اهمیت بیشتری قائل شوند و نسبت به دسیسه‌های دشمن آگاهی لازم را داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha