دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1083386
۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
البرز

حوزه/ دومین جلسه ستاد اربعین استان البرز با حضور معاونین فرمانداری ها و رؤسای کمیته های ۱۴ گانه ذیل ستاد اربعین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، دومین جلسه ستاد اربعین استان البرز صبح امروز به ریاست مرتضی ولی پوری با حضور معاونین فرمانداری ها و رؤسای کمیته های ۱۴ گانه ذیل ستاد در استاندار البرز برگزار شد.

ولی پوری در ابتدای این جلسه ضمن تقدیر از دستگاه‌هایی که در تسهیل امورات زائران اربعین فعالیت کرده‌اند، مسائل اولویت‌دار را مورد بحث و بررسی قرار داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با تأکید بر لزوم بسیج تمامی امکانات و ظرفیت های استان برای بسترسازی حماسه عظیم اربعین گفت: حماسه اربعین از جمله پدیده هایی است که می تواند زمینه تحقق تمدن نوین اسلامی را فراهم کند.

وی افزود: برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین در دولت مردمی سیزدهم مورد توجه وتاکید است بنابراین شایسته است تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی البرز برای برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین ۱۴۰۲ آماده باشند.

ولی پوری تصریح کرد: آسیب شناسی و ارایه نقطه نظرات و پیشنهادات توسط اعضای کمیته های چهارده گانه تاثیر بسزایی در بهبود روند خدمت رسانی به زائران خواهد داشت.

وی افزود: تمامی دست اندرکاران استانی با جدیت تلاش نمایند تا ضمن آسیب شناسی، نواقص سال های گذشته را به نحو احسن برطرف نمایند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز یادآور شد: با توجه به در پیش بودن فصل گرما، نیازمند برنامه ریزی دقیق در سایه مشارکت تمامی آحاد جامعه هستیم تا بتوانیم حماسه باشکوه دیگری خلق نمائیم.

وی تصریح کرد: بایستی تمهیدات لازم به صورت برنامه محور و راهبردی از هم اکنون با هماهنگی تمامی ارگان های مسئول در دستور کار قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha