دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1083491
۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰
تجلیل از قاریان و خادمان قرآن دوراهک

حوزه/ فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیّر با اعلام اینکه در انتخاب الگو برای زندگی خود و فرزندان دقت داشته باشیم، گفت: قرآن را به عنوان یک همراه واقعی و الگوی خود در زندگی انتخاب کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سرهنگ سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه شهرستان دیّر پنجشنبه شب در آیین تجلیل از قاریان و خادمان قرآن کریم پایگاه بسیج سمیه شهر دوراهک، اظهار داشت: اگر تقوای الهی داشته باشیم، خداوند به ما رزق مادی و معنوی می‌دهد که اُنس با قرآن یکی از رزق‌های معنوی است.

وی افزود: ما وقتی می‌توانیم بگوییم فردی قرآنی هستیم که قرآن در همه جنبه‌های زندگی از شخصیت و اخلاق تا رفتار ما، نمود داشته باشد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیّر با بیان اینکه در طول سال با قرآن مأنوس و سبک زندگی قرآنی داشته باشیم، ادامه داد: علاوه بر فضای حقیقی، در فضای مجازی نیز باید قرآنی باشیم و هر کلیپ و تصویری را مشاهده نکنیم.

حسینی‌نیا با اعلام اینکه در انتخاب الگو برای زندگی خود و فرزندان دقت داشته باشیم، اظهار کرد: قرآن را به عنوان یک همراه واقعی و الگوی خود در زندگی انتخاب کنیم.

وی با تأکید بر اینکه ما رسالت داریم فرزندانمان را با قرآن آشنا کنیم، خاطرنشان کرد: اگر والدین با قرآن مأنوس و رفتار قرآنی داشته باشند، طبعا فرزندان آنها نیز از این رفتار الگو می‌گیرند.

زینب عالی‌پور فرمانده بسیج خواهران سمیه شهر دوراهک نیز در این مراسم، خاطرنشان کرد: گروه جهادی شهید علی سلمانی پایگاه سمیه، امسال برای اولین بار در ماه مبارک رمضان محفل اُنس با قرآن و ترتیل خوانی قرآن کریم ویژه خواهران دوراهک در حسینیه حضرت اباالفضل(ع) برگزار کرد که خوشبختانه با استقبال بسیار خوبی اقشار مختلف مردم مواجه شدیم.

وی افزود: این پایگاه در ماه مبارک رمضان علاوه بر برگزاری ترتیل خوانی قرآن، مراسم شب‌های احیا، جشن روزه اولی‌ها، نشست‌های جهاد تبیین، آموزش قرآن ویژه کودکان و نوجوانان و بانوان، سفره افطاری در دو محله اسلامی، کارگاه تحکیم خانواده و فرزندان آوری و توزیع کمک‌های مومنانه نیز برگزار کرد.

عالی‌پور عنوان کرد: مسابقات قرآن کریم در رشته‌های حفظ پنج جز، قرائت تقلیدی، اذان، حفظ سوره‌های واقعه و یاسین با همکاری موسسات نورالکوثر و شهید علی وردی نیز برگزار شد.

فرمانده بسیج خواهران دوراهک در پایان از همکاری‌های صورت گرفته در برگزاری برنامه‌های قرآنی و فرهنگی این پایگاه در ماه رمضان قدردانی کرد.

در پایان این مراسم از ۵۰ نفر از قاریان و خادمان قرآن کریم در برنامه ترتیل خوانی و همچنین برندگان مسابقات قرآنی تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha