یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بینش مطهر

حوزه/ رئیس اداره سبک زندگی و تعالی خانواده معاونت فرهنگی حوزه های علمیه خواهران از آغاز ثبت نام دوره دوم مطالعاتی بینش مطهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم میرجعفری، رئیس اداره سبک زندگی و تعالی خانواده معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران اظهار داشت: دوره دوم طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری با همکاری مؤسسه بینش مطهر برای طلاب تمام سطوح حضوری و غیرحضوری، مبلغان، دانش آموختگان و اساتید سراسر کشور از اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به همت اداره کل امور تهذیبی و تربیتی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران آغاز شد.

وی افزود: این دوره با هدف ایجاد نظام فکری بر مبنای تعالیم چارچوب های اسلام ناب محمدی و بر اساس اندیشه‌های شهید مطهری به عنوان مبنای فکری نظام جمهوری اسلامی،کادرسازی و تربیت نیروی انسانی علمی ـ دینی، ارتقاء سطح شناخت و معرفت عمومی جامعه در مواجهه با جریان های اسلام اجتماعی ـ سیاسی و تهاجم فرهنگی و نیز پاسخگویی به سؤالات و شبهات اعتقادی جامعه و جوانان برای جلوگیری از پیدایش لغزش و انحراف برگزار شده است.

خانم میرجعفری با بیان اینکه مراحل و منابع طرح مطالعاتی سیر مطالعاتی بینش مطهر در ۴ سطح و ۱۱ مرحله تنظیم شده است، ادامه داد: از جمله امتیازات این دوره شامل اعطای گواهینامه معتبر، بهره گیری از ممتازین در برنامه های علمی دوره ها و نشست های معرفتی و ایجاد امتیاز فرهنگی در سامانه نجم است.

رئیس اداره سبک زندگی و تعالی خانواده حوزه های علمیه خواهران در ادامه با اشاره به اینکه روش اجرای دوره بینش مطهر به صورت حضوری در مراکز استانها و در صورت به حد نصاب رسیدن کلاس ها، در مدارس برگزار شده است، گفت: کتب شهید مطهری به صورت سیر مطالعاتی گام به گام، تدریس، خوانش و مباحثه برگزار خواهد شد و برای بینش‌پژوهانی که نمره آنها برابر و بیشتر از ۷۵ شده باشد، گواهی قبولی در آن کتاب صادر خواهد شد.

گفتنی است، هزینه ثبت نام برای شرکت در هر مرحله مبلغ ۹۶ هزار تومان بوده و برای افرادی که با پرداخت مبلغ مذکور در دوره ثبت نام کرده باشند، کتب با تخفیف ۳۰ درصدی ارسال می‌شود.

علاقه مندان می توانند برای ثبت نام در این دوره از طریق لینک https://bineshemotahar.ir/melihozekhaharan/ اقدام کنند.

آغاز ثبت نام دوره دوم مطالعاتی بینش مطهر حوزه‌های علمیه خواهران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha