دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1083927
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
رهبر انقلاب و شهید مطهری

حوزه/مدیر کل اطلاعات استان لرستان در پیامی با گرامیداشت فرا رسیدن 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری(ره) و روز معلم این روز را به معلمان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، مدیر کل اطلاعات لرستان در پیامی با گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله مرتضی مطهری(ره)، روز معلم را به جامعه بزرگ و زحمت کش تعلیم و تربیت کشور تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«بخشنده ترین شما پس از من کسی است که دانشی بیاموزد، آن گاه دانش خود را منتشر کند» پیامبر اکرم(ص)

دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت مظلومانه شهید مطهری (ره)فیلسوف و معلم بزرگ جهان اسلام، یادآور تکریم فرهیختگانی است که اعتلا و شکوه ایران اسلامی در گرو رسالت خطیر آنها است.

معلمان ادامه دهنده راه انبیأ الهی در مسیر خروج انسان از جهل به سوی روشنایی و امید هستند و همانگونه که امامین انقلاب بارها نقش این عزیزان را در توسعه همه جانبه کشور مهم و اثربخش بیان کرده‌اند، ایجاد تحول در آینده کشور و رسیدن به قله‌های افتخار در گرو فعالیت و تلاش این قشر شریف و زحمت کش است.

اکنون که در مسیر گام دوم انقلاب قرار گرفته‌ایم،نقش معلمان برای شکوفایی استعدادهای انقلاب بسیار برجسته، مهم و اثر بخش است، چراکه رسیدن به تمدن نوین اسلامی ترسیم ‌شده از سوی نایب امام زمان(عج) میسر نمی‌شود، مگر با تعلیم و تربیت نوجوانان و جوانانی که دل در گرو سربلندی و پیشرفت کشور و تحقق اهداف انقلاب داشته باشند که این مهم جز با تلاش و مجاهدت مردان و زنان فرهیخته در عرصه تعلیم و تربیت محقق نمی‌شود.

اینجانب به نوبه خویش و به نمایندگی از سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره‌ کل اطلاعات لرستان روز معلم را به همه معلمان و اساتید ارجمند این مرز و بوم تبریک عرض نموده و قدردان همیشگی زحمات و تلاش‌های مجاهدت گونه این عزیزان هستم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha