دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جلسه هیئت امنا ستاد اقامه نماز

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز با اشاره به اینکه ۴ استان تاکنون موفق به برگزاری اجلاس نشده اند، گفت: استانهای ایلام، خراسان شمالی، کهگیلویه و بویراحمد و گیلان جهت برگزاری اجلاس اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حامد صالحی مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز از برگزاری نخستین جلسه هیئت امنا ستاد اقامه نماز در سال ۱۴۰۲ با حضور حجت الاسلام والمسلمین قرائتی رئیس، سید احمد زرهانی قائم مقام، جمعی از اعضاء هیئت امنا و شورای معاونین ستاد، روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت در سالن جلسات ستاد خبر داد.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز ادامه داد: در جلسه هیئت امنا ستاد اقامه نماز که با هدف برنامه ریزی اجلاس سراسری نماز برگزار شد، حاضرین در جلسه به بررسی موضوعات فراخوان اجلاس و شیوه برگزاری و محتوای اجلاس پرداختند.

وی با اشاره به موضوعات اجلاس سراسری نماز افزود: نماز و بازار، نمازگزاران، نماز و مراکز کارگری و صنعتی(توجه به شعار سال تحت عنوان مهار تورم و رشد تولید)، نماز، عفاف و حجاب، نماز و گام دوم انقلاب اسلامی، راهکار ها و شیوه های همگانی شدن نماز در جامعه، نماز و آرامش، نماز والدین و جوانان، نماز و بانوان، نماز مسجد محله اسلامی و صدا و سیما، نماز و امنیت روحی و روانی، نماز و زکات، بررسی نماز در کشورهای اسلامی و … از موضوعات مطرح شده در خصوص فراخوان اجلاس بود.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز با اشاره به اینکه ۷ استان تاکنون موفق به برگزاری اجلاس نشده اند، گفت: استانهای ایلام، خراسان شمالی، کهگیلویه و بویراحمد و گیلان جهت برگزاری اجلاس اعلام آمادگی کردند.

صالحی افزود: در این جلسه در خصوص تشکیل کارگروه های استانی یک ماه قبل از اجلاس به صورت منطقه‌ای و جمع‌آوری نظرات و راهکارهای اجرایی در موضوعات اجلاس و ارائه آنها در صحن علنی اجلاس و هماهنگی و برنامه ریزی در خصوص مکان و زمان برگزاری اجلاس بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

وی اظهار کرد: گزارش کارشناسی پیرامون نظام ارزشیابی در ستاد اقامه نماز، بررسی و تصویب نظام نامه انتصاب مدیران، ارائه گزارش میزان تحقق مصوبات جلسات هیئت امنا و تصمیم‌گیری در خصوص تمدید عضویت اعضای هیئت مدیره از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز افزود: در پایان این جلسه احکام محمدحسین رضایی رئیس کمیته برنامه ریزی، حجت الاسلام و المسلمین نواب رئیس کمیته نظارت و محسن حاجی‌میرزایی رئیس کمیته ارزیابی ستاد اقامه نماز اعطا شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سلام IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
    0 0
    السلام علی الشیخ محسن