سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
س

حوزه / امام جمعه کاشان مهمترین مشکل زائران مشهدالرضا(ع) را هزینه اسکان دانست و گفت: مهمترین مانعی که زائر در مشهد دارد، مسکن، هزینه هتل‌ها و دیگر مراکز اقامتی سنگین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی شب گذشته در جمع اعضای هیات مدیره زائرسرای مشهدالرضا کاشانی‌ها در مشهد، اظهار داشت: بعد از ده سال حکومت پیامبر(ص) در مدینه و چهار و نیم سال حکومت امیرالمومنین(ع) در کوفه و شش ماه حکومت امام حسن(ع) در کوفه، حکومت شیعی بر اساس ولایت الهیه نداشتیم، تا ۲۲ بهمن ۵۷ که خداوند این توفیق را به امام راحل داد.

امام جمعه کاشان، مهمترین مشکل زائران مشهد الرضا(ع) را هزینه اسکان دانست و گفت: مهمترین مانعی که زائر در مشهد دارد، مسکن، هزینه هتل‌ها و دیگر مراکز اقامتی سنگین است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، با بیان اینکه طلبه‌ای که ماهی دو میلیون دریافت می‌کند، نمی‌تواند به مشهدالرضا (ع) مشرف شود، گفت: به نقل از یکی از دوستان، زائرسراهایی که هدیه مقام معظم رهبری بوده و بعضی از استان‌ها ساخته‌اند، هزینه اسکان آن امسال شبی هشتاد و چهارهزار تومان بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، با ابراز خرسندی از همت مردم کاشان در افزایش زمین ۵۰۰ متری اهدایی مقام معظم رهبری به ۱۷۰۰ متر مربع، خاطرنشان کرد: امیدواریم با پیگیری دوستان مشکل ۹۰۰ متری که قرار است افزایش پیدا کند نیز حل شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha