جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان همدان یکی از مشکلات در عرصه زیارت مشهد الرضا را بحث اسکان خواند و گفت: زائر سرای استان همدان در مشهد مقدس با مشکلاتی روبرو است که امیدواریم هر چه زودتر این مشکلات برطرف شود و شاهد حضور زائران همدانی در حرم مطهر رضوی باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین شعبانی پیش از ظهر امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین مروی، با اشاره به خدمات اجتماعی و فعالیت‌های عام المنفعه آستان قدس، اظهار داشت: استان همدان دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی برای سرمایه گذاری است و آستان قدس می‌تواند از این ظرفیت به نحو احسن در عرصه ایجاد اشتغال برای جوانان همدانی استفاده کند.

وی با بیان اینکه دولت در حال خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم است، گفت: اقدام آستان قطعا همراه با برکت‌های بسیاری است.

امام جمعه همدان افزود: در بحث صنایع تولیدی در همدان نیز می‌شود اقدامات خوبی را با استفاده از ظرفیت‌های موجود انجام داد.

وی با بیان اینکه زیارت حرم مطهر رضوی از نعماتی است که در کشور ما وجود دارد، اظهار کرد: متاسفانه برخی از هموطنانمان تا به حال نتوانسته‌اند به زیارت حرم مطهر رضوی مشرف شوند و لذا اجرای طرح زائر اولی‌ها یکی از اقدامات خوبی است که امیدواریم با توان بیشتر در سراسر کشور و به‌ویژه همدان ادامه پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، یکی از مشکلات در عرصه زیارت مشهد الرضا را بحث اسکان خواند و گفت: زائر سرای استان همدان در مشهد مقدس با مشکلاتی روبرو است که امیدواریم هر چه زودتر این مشکلات برطرف شود و شاهد حضور زائران همدانی در حرم مطهر رضوی باشیم.

وی با بیان اینکه خدمت در حرم رضوی و خدمت به زائران امام رضا(ع) توفیقی است که باید قدردان آن بود، اظهار کرد: این توفیقی است که انسان نسبت به آن غبطه و حسرت می‌خورد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha