شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بسیج طلاب

حوزه/ مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور گفت: اصلی ترین مأموریت بسیج طلاب در حال حاضر جهاد تبیین است که به خصوص در عرصه رسانه و فضای مجازی اهمیت خاصی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی شاهرودی طی سخنانی در بازدید از مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ حوزه های علمیه و نیز مرکز تبلیغ مجازی حوزه و همچنین برگزاری نشست مشترک با مسئولان این مجموعه ها با اشاره به اهمیت و ضرورت فعالیت حوزویان انقلابی و دغدغه مند در زمینه تبلیغ دین با رویکرد رسانه و فضای مجازی ابراز داشت: ماهیت و هویت سازمان بسیج طلاب یک هویت و ماهیت حوزوی است و هر جایی که طلاب و روحانیون حضور داشته باشند ما وظیفه خود می دانیم که با این عزیزان تعامل و ارتباط گیری داشته باشیم و در این راستا به دنبال تحقق فرمایشات حضرت آقا در موضوع بسیج هستیم.

وی با بیان این که لازمه تقویت حوزه انقلابی، فعالیت هدفمند و منسجم و مؤثر طلاب و روحانیون بسیجی است، افزود: به لطف الهی در حال حاضر زمینه بسیار خوبی برای تعامل و ارتباط بسیج طلاب با دیگر اقشار بسیج و نیز مجموعه های خارج از بسیج و سپاه وجود دارد.

وی همچنین گفت: اصلی ترین مأموریت ما، جهاد تبیین است که در این راستا طرح ها و برنامه های خوب و قوی ای در دست انجام داریم.

مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور ادامه داد: از دیگر رسالت های بسیج طلاب، جهاد امیدآفرینی و نیز خدمت رسانی به مردم به ویژه محرومان است که در همین زمینه به حول و قوه الهی، بیش از ۱۵۰۰ گروه جهادی طلاب و روحانیون در سامانه اطلس جهادی ثبت شده و اکثریت این ها مشغول به فعالیت های چشمگیری در اقصی نقاط کشور هستند، ضمن آن که در عرصه های مختلف نیز فعالیت های چشمگیری در حال انجام است از جمله در زمینه رسانه و فضای مجازی که این ها باید تقویت و حمایت شوند.

گفتنی است: در این نشست حجت الاسلام و المسلمین استوار، مدیر مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ حوزه های علمیه و نیز حجت الاسلام مسعود عبداللهی، مدیر مرکز تبلیغ مجازی حوزه ضمن تشریح اهم فعالیت های خود به بیان نکاتی در راستای تقویت تعامل با بسیج طلاب پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha