یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
image-20230511023344-1.png

ماموستا کریمی در پنجمین کنفرانس بین المللی «حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب»، انقلاب اسلامی را ارائه دهنده الگوی حق طلبی و مبارزه با ظلم در جهان خواند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ماموستا عبدالسلام کریمی مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی، روز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ در در پنجمین کنفرانس بین المللی «حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب» در گرگان با تاکید بر ضرورت بازخوانی مکرر حقوق بشر دروغین آمریکایی، اظهار کرد: حوادث بزرگ تاریخ نیاز به یادآوری دارد. ظلم در سرزمین های مختلف و با نام های مختلف گاهی به نام دین و گاهی به نام حقوق بشر رخ می دهد و باید آن‌قدر از ظلم گفت تا از ظالم متنفر شویم و هرگز پیاده نظام جبهه ظلم نباشیم.

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی، مسائل فطری را دور از کهنگی دانست و تصریح کرد: قرآن بر اساس فطرت انسانی نازل شده است و منحصر به یک زمان و مکان نیست، بنابراین تا زمانی که ظلم برقرار و مظلوم در جهان باشد، باید از حقوق بشر گفت. ما نیاز داریم جوانانمان باطن دشمنان را بشناسند و در خدمت حقوق بشر امریکایی قرار نگیرند.

وی هدف از رسالت همه انبیای الهی را اجرای عدل و قسط دانست و افزود: عدالت؛ عدم تجاوز به حق دیگران است. عدالت یعنی پرهیز از ترور حاکمان کشورهای دیگر، عدم حمایت از بمباران شیمیایی سردشت، پرهیز از حمله موشکی به هواپیمای ایرباس، عدم حمایت از تجاوز به فلسطین و عدم قتل، حمله، کشتار و اشغالگری در افغانستان، ویتنام، یمن، فلسطین، پاکستان و …

ماموستا کریمی ادامه داد: هیچ انسانی حق حکومت بر انسان دیگری را ندارد. این حق تنها از جانب خداست. پیامبر و اولیای الهی نیز مجری احکام الهی بوده اند. اگر امروز تابع رهبر خود هستیم، به دلیل عدالت و حق طلبی اوست. بنابراین حاضریم جان خود را فدای رهبر انقلاب کنیم چرا که مظهر و کاشف حق است.

وی سیاست های ضدبشری آمریکا را محکوم کرد و گفت: اگر هرج و مرج و تجزیه طلبی خوب است، چرا از کشورهای خود شروع نمی کنید؟ چرا در امور فرانسه و رژیم اشغالگر قدس دخالت را غیرمجاز می دانید اما دخالت در امور داخلی کشورهای اسلامی را حق مسلم خود می پندارید؟

ماموستا کریمی، اسلام را دین تشخیص خواند و تاکید کرد: همه ما در هر جایگاهی نسبت به روشنگری مسئول هستیم. امروز هر عملی که موجب شادی آمریکا و رژیم صهیونیستی شود، حرکت در مسیر باطل است و هر اقدامی که خشم آمریکا و صهیونیست‌ها را رقم بزند، حرکت در مسیر الهی است.

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی، هدف رسالت همه انبیای الهی را استقرار حکومت عدل جهانی دانست و گفت: ما منکر مشکلات نیستیم، اما مسیر، مسیر بعثت نبی مکرم اسلام(ص) است و در حالی پس از چهل سال با همان شعارهای انقلاب سال ۵۷ به این مسیر ادامه می دهیم که آماده ایم برای آرمان ها جان خود را فدا کنیم.

ماموستا کریمی، جمهوری اسلامی را مظهر عدالت خواهی در جهان خواند و گفت: جمهوری اسلامی ایران نه ظلم می کند و نه ظلم را می پذیرد و به دنبال آن است تا این الگوی عدالت محور را به سراسر جهان ارائه کند.

ماموستا کریمی: حاضریم جان خود را فدای رهبر انقلاب کنیم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha