دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام بارانی

حوزه / امام جمعه پارسیان گفت: حضور مسئولان ارشد کشور و استان و دیدار صمیمی با مردم از همه سلایق و تفکرات در مساجد، از برکات نظام اسلامی و بر اساس مکتب امامین انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام محمد بارانی امام جمعه شهرستان پارسیان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی امام خامنه‌ای برگزار شد، اظهار داشت: امام صادق(ع) الگوی تراز در استفاده از فرصت‌ها در دلِ تهدیدات است و اقدام بزرگ این امام(ع)، عرضه نظام‌مند مکتب اهل بیت(ع) و اسلام ناب به جامعه بود.

وی افزود: اگر از فساد اقتصادی جلوگیری نشود، قطعا فرهنگ و اخلاق جامعه نیز تحت تاثیر قرار خواهد گرفت و همچنین فضای مبارزه با فساد باید از عوام‌فریبی و شعار زدگی و کارهای هیجانی به دور باشد.

خطیب جمعه پارسیان بیان کرد: راه‌اندازی مرکز پیشرفته MRI با به‌روزترین دستگاه‌های دنیا به ارزش قریب به هفتاد میلیارد تومان از خدمات ماندگار نظام اسلامی در حوزه درمان شهرستان پارسیان است.

حجت‌الاسلام بارانی یادآور شد: احساس تعهد مردم در مشارکت چهار میلیاردی در احداث ساختمان مرکز درمانی، جلوه زیبایی از تعامل و همدلی دولت و ملت است.

وی اظهار کرد: مشارکت مومنانه مردم و همکاری با دولت در خدمات رسانی‌ها، باطل السحر ادعاهای دشمنان در دوری ملت از نظام اسلامی است و لذا ملت فهیم ایران شایسته بهترین‌ها و مایه افتخار هستند.

امام جمعه پارسیان یادآور شد: حضور مسئولان ارشد کشور و استان و دیدار صمیمی با مردم از همه سلایق و تفکرات در مساجد، از برکات نظام اسلامی و بر اساس مکتب امامین انقلاب است.

حجت‌الاسلام بارانی خاطرنشان کرد: دیدارهای مردمی مسئولان نظام اسلامی و گفت‌وگو با همگان، دلیل محکمی بر اثبات دروغ گویی معاندین علیه مسئولان کشور است.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha