شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پارسیان

حوزه / امام جمعه شهرستان پارسیان گفت: با تدابیر اتخاذ شده شاهد فراوانی کالاها در سطح بازار هستیم اما آنچه که امروز موجب رنج و مشقت مردم شده، گرانی‌های افسار گسیخته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام محمد بارانی امام جمعه شهرستان پارسیان، امروز در دیدار با محمد عباسی معاون معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت و پیروی منش معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت هرمزگان که در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار داشت: با تدابیر اتخاذ شده شاهد فراوانی کالاها در سطح بازار هستیم اما آنچه که امروز موجب رنج و مشقت مردم شده، گرانی‌های افسار گسیخته است.

وی با انتقاد از هزینه بالای برخی خدمات در سطح شهرستان، افزود: متأسفانه شاهد اختلاف قیمت دو برابری در برخی خدمات نسبت به شهرهای اطراف هستیم که گلایه‌مندی مردم را به همراه داشته و می‌طلبد نظارت بیشتری در این حوزه صورت پذیرد.

امام جمعه شهرستان پارسیان، عدم استقرار کامل اداره تعزیرات با اختیارات کافی را از دیگر ضعف‌ها در حوزه نظارت دانست و گفت: امیدوارم با تعامل و هماهنگی در سطح استان هر چه زودتر این معضل توسط متولیان امر مرتفع و تعزیرات نیز در کنار صمت در خدمت مردم پارسیان باشد.

حجت الاسلام بارانی، با تأکید بر لزوم معرفی ظرفیت‌های اشتغال و کسب و کار در شهرستان مانند کارت‌های اعتباری مرزنشینی، اظهار کرد: امیدوارم با درایت مسئولان مربوطه، مشکل بار ملوانی نیز برای همیشه حل گردد و تجار و بازرگانان هر ساله با مشکل عدم تخلیه بار تجاری خود مواجه نگردند.

وی همچنین با اشاره به فعالیت معادن در منطقه خواستار حمایت از حقوق مصرف کنندگان شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha