دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام بارانی / پارسیان

حوزه / امام جمعه پارسیان گفت: شیوه عرضه و قیمت گذاری خودرو در شأن ملت ایران نیست و اعلام رضایت برخی مسئولین نشانه دوری آنها از متن زندگی مردم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام محمد بارانی امام جمعه شهرستان پارسیان در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان پارسیان در مصلی امام خامنه‌ای، اظهار داشت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد عزت، وحدت، همدلی و انسجام ملت ایران بود.

وی افزود: مردم فهیم شهرستان پارسیان در ۲۲ بهمن، از همه اقشار و سنین و از شیعه و اهل سنت برادرانه و مومنانه با همدلی و بصیرت به میدان آمدند و افتخارآفرینی کردند.

خطیب جمعه پارسیان، با بیان اینکه دشمن در شناخت ملت سرافراز و بی‌نظیر ایران اشتباه محاسباتی دارد، تأکید کرد: ملت ایران نمونه و الگوی کم نظیر مقاومت و مجاهدت مومنانه در تاریخ اسلام است.

حجت‌الاسلام بارانی ادامه داد: نوجوانان و جوانان هدف اصلی جنگ شناختی و تحت بمباران بی‌امان فضای مجازی قرار دارند، اما با حضور دیدنی در ۲۲ بهمن دشمن را ناکام گذاشتند.

وی تصریح کرد: امروز وظیفه مسئولین سنگین‌تر از گذشته در خدمت صادقانه و تلاش برای رفع مشکلات مردم است.

امام جمعه پارسیان گفت: شیوه عرضه و قیمت گذاری خودرو در شأن ملت ایران نیست و اعلام رضایت برخی مسئولین نشانه دوری آنها از متن زندگی مردم است.

حجت‌الاسلام بارانی ابراز کرد: مسکن و افزایش شدید قیمت مصالح ساخت آن، به نگرانی‌های اساسی جوانان تبدیل شده است.

وی با توضیح این مطلب که کنترل گرانی و تورم و اهتمام به سفره و معیشت مردم از کارهای مهم مسئولین باید باشد، خاطرنشان کرد: به لطف الهی با ایستادگی مردم و همت مسئولین انقلابی آینده این کشور، به مراتب درخشان‌تر و روشن‌تر از امروز خواهد بود.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha