یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: مردم هوشیار ایران وظیفه خود را به خوبی انجام دادند، اکنون نوبت مسئولین است که به رفع مشکلات مردم بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر امروز در نشست بصیرتی با جمعی از طلاب حوزه علمیه استان، اظهار داشت: حضور پر رنگ جوانان و نوجوانان در راهپیمایی کم نظیر ۲۲ بهمن، نشانه شکست سنگین دشمنان است.

وی افزود: حضور پر معنا و افتخارآمیز مردم در راهپیمایی بیست و دوم بهمن، تمام نقشه‌های دشمنان و قدرت‌های استکباری را خنثی کرد.

امام جمعه چغادک با بیان اینکه حضور کم‌ نظیر و پر شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱، برای دوستان و دشمنان، اعجاب‌انگیز و غیر منتظره بود، گفت: روز ۲۲ بهمن امسال در واقع، روز معجزه حضور مردم بود، جمعیت شگفت انگیزی که در شهرها و روستاها، در سرما و برف، بانشاط و شور و شعور به میدان آمدند و سرمایه اجتماعی کشور و نظام اسلامی را بالا بردند و باعث حیرت و شکست دشمنان شدند.

حجت الاسلام خدری ابراز کرد: جوانان و نوجوانان، دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها حضور پر رنگی در راهپیمایی امسال داشتند، نسلی که در اغتشاشات و آشوب‌های اخیر یکی از اهداف اصلی جنگ شناختی دشمن بود و زیر بمباران گسترده شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی و رسانه‌ای دشمن قرار داشت، اما با این حضور پر شور و شعور نشان دادند که تمامیت ارضی کشور و نظام اسلامی خط قرمز آنان است و هیچگاه مقهور تبلیغات و برنامه‌ریزی‌های مسموم دشمنان و ایادی رسانه‌ای آنان نمی‌شود.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با تأکید بر اینکه حضور گسترده این نسل، شکست تلاش‌های دشمن و غلط بودن محاسبات دشمن را به خوبی نشان داد، خاطرنشان کرد: پیام بزرگ این راهپیمایی باشکوه این بود که مردم شریف و صبور ایران با وجود همه نقدهایی که دارند و با وجود همه سختی‌ها و مشکلات، هر گاه پای اصل نظام و تمامیت ارضی کشور در میان باشد، غیرت و حمیت و بصیرت خود را نشان می‌دهند و به ندای رهبر عزیز انقلاب اسلامی لبیک می‌گویند و به حمایت از این نظام و حراست از دستاوردهای خون مطهر شهیدان به پا می‌خیزند.

وی یادآور شد: مردم هوشیار وظیفه خود را به خوبی انجام دادند و بصیرت و بزرگی و عظمت را به رخ جهانیان کشیدند، اکنون نوبت مسئولین است که قدر مردم غیور را بدانند و برای حل مشکلات و مسائل کشور شب و روز نشناسند و با تدبیر و عقلانیت و پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی به رفع مشکلات مردم بپردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha