یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه بناب گفت: ملت شریف ایران در اجتماع بزرگ ۲۲ بهمن همه محاسبات جبهه شیاطین را بر هم زد و چشم فتنه را درآوردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه این هفته بناب با تبریک فرارسیدن ۲۷ رجب سالروز بعثت نبی مکرم اسلام(ص)، با اشاره به اینکه نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) پیش می رود، اظهار داشت: پیروزی در ۸ سال جنگ تحمیلی، حادثه صحرای طبس، تسخیر لانه جاسوس در تهران و اسارت عناصر آمریکایی و همچنین عبور از حوادث اخیر همه بیانگر این حقیقت است.

خطیب جمعه بناب تصریح کرد: ملت شریف ایران در ۲۲ بهمن امسال جواب همه محاسبات جبهه شیاطین را بر هم زده و چشم فتنه را درآوردند و ثابت شد هیچ کس اصالت و نجابت ملت را مانند امام امت و مقام معظم رهبری نمی شناسد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با اشاره به اینکه حرکت باشکوه مردم در ۲۲ بهمن امسال تکلیف همه دولتمردان و دست اندرکاران اداره کشور را در برابر چنین ملت صبور و موقعیت شناس چند برابر کرد و نشان داد صاحبان اصلی این انقلاب و کشور توده های ملت است، نه یک مشت فریب خورده و اغتشاشگر فرصت طلب و آلت دست رسانه های بیگانه ضد دین.

حجت الاسلام باقری بنابی با بیان اینکه اجتماع بی نظیر و بیاد ماندنی مردم در ۲۲ بهمن یک همه پرسی، عهد و پیمان و بیعت قاطع بود، خاطرنشان کرد: مردم با زبان حال و قال خود اقرار و تأکید کردند که دین، ایمان، انقلاب و ولایت از همه هستی و معیشت ارزشمندتر و مهمتر است.

امام جمعه بناب تأکید کرد: خداوند متعال با چنین ملتی بر مسلمانان صدر اسلام مباهات کرده و جهاد، مقاومت و ایستادگی این ملت را اسوه و الگو تعیین می کند.

وی ضمن قدردانی از مردم شریف بناب به خاطر حضور باشکوه در راهپیایی ۲۲ بهمن، ابراز امیدواری کرد: این اجتماع باشکوه برای همیشه در تاریخ مردم شهرستان بناب خواهد درخشید و برای نسل های آینده این مرز و بوم الگوی عملی خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha