جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ماموستا خدایی

حوزه/امام جمعه بانه گفت: باید نسل جوان به ویژه شما طلاب با بصیرت و بینش دینی و سیاسی خود چهره واقعی دشمن و دشمن واقعی مسلمین را بشناسید زیرا امروز جهان اسلام به ویژه ایران در یک جنگ ترکیبی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی، امروز در درس اخلاق طلاب اهل سنت شهرستان بانه اظهار داشت: دشمنی با دین خدا از همان دوران رسول اکرم (ص) وجود داشته است و این دشمنی امروز نیز در جهان اسلام دیده می شود با این تفاوت که نوع و سبک دشمنی ها بسیار متفاوت شده است.

امام جمعه بانه اظهار کرد: باید نسل جوان به ویژه شما طلاب با بصیرت و بینش دینی و سیاسی خود چهره واقعی دشمن و دشمن واقعی مسلمین را بشناسید زیرا امروز جهان اسلام به ویژه ایران در یک جنگ ترکیبی قرار دارد.

وی افزود: دشمن جبهه های بسیاری علیه جمهوری اسلامی ایران به صورت همزمان به راه انداخته است، در حوزه فرهنگ و اقتصاد و سیاست این انقلاب و نظام مورد تعدی دشمن قرار دارد، بنابراین باید با هوشیاری و بصیرت خویش در مقابل این دسیسه ها و توطئه ها هوشمندانه عمل کنیم و اجازه سوء استفاده به دشمن را ندهیم.

امام جمعه بانه تصریح کرد: در این میان دشمن فکر و ذهن جوانان و نوجوانان ما را هدف قرار داده است و با استفاده از امکانات رسانه‌ای و فضای مجازی به دنبال استحاله فکری و عقیدتی این نسل می‌باشد، بنابراین جوان باید با تأسی از قرآن و مبانی دینی و نیز فرهنگ ایرانی ـ اسلامی خود را در مقابل این هجمه بی‌سابقه دشمنان بیمه کند.

ماموستا خدایی در پایان با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم بیش از این مشکلات قشر ضعیف جامعه را مورد آسیب قرار دهد، خاطرنشان ساخت: در ماه های اخیر شاهد تورم و گرانی در سطح بازار هستیم و عبور از این وضعیت نیازمند تعامل دولت و جامعه می‌باشد، بنابراین بازاریان و حتی خود مردم در کاهش این فشارها تاثیرگذار هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha