دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ب

حوزه / جانشین مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان بر لزوم تبیین اقدامات دولت سیزدهم در مهار اصل تورم تأکید کرد و گفت: نمود اقدامات دولت در مهارم تورم در کف جامعه، نیازمند کنترل و نظارت بیشتر در بازار می‌باشد.  

حجت الاسلام محمد رضا محمدی جانشین مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری در کاشان، با اشاره به برگزاری اردوی آموزشی، زیارتی مسئولان حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در منطقه کاشان، اظهار داشت: بخشی از این اردوی دو روزه به برنامه‌های کاری و آموزشی و بخشی نیز به زیارت امامزادگان علی بن باقر(ع) در مشهداردهال و محمدهلال بن علی (ع) در آران و بیدگل اختصاص یافت.

وی به تشریح وظایف مردم و مسئولان در رابطه با شعار سال پرداخت و گفت: بخش اول شعار سال، مهار تورم و افزایش تولید، بر خلاف آنچه بعضی‌ها فکر می‌کنند که فقط مسئولین در این راستا موظفند، نیست و عموم مردم باید در مهار تورم وارد میدان شوند و با یک سری اصول همچون پرهیز از تجمل گرایی و اسراف، می‌توانند نقش به‌سزایی در این عرصه داشته باشند.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه خواص اقتصادی جامعه، بازاریان و کسبه با رعایت انصاف و پرهیز از هرگونه اجحاف و احتکار، می‌توانند به دولت انقلابی و مردمی در مهار تورم کمک کنند، یادآور شد: مسئولین نیز با کنترل شاهراه‌ها و گلوگاه‌های اقتصادی باید به وظیفه خود به درستی عمل کنند.

وی بر لزوم تبیین اقدامات دولت سیزدهم در مهار اصل تورم تأکید کرد و یادآور شد: نمود اقدامات دولت در مهارم تورم در کف جامعه، نیازمند کنترل و نظارت بیشتر در بازار می‌باشد.

جانشین مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، با تأکید بر اهمیت کنترل و نظارت دقیق در عرصه توزیع و تولید، اظهار کرد: تا زمانی که کنترل دقیق در توزیع، تولید و در بازار انجام نگیرد، تلاش دولتمردان در کنترل تورم نتیجه محسوسی در بر نخواهد داشت.

وی به موضوع حجاب و عفاف در جامعه اشاره کرد و گفت: دشمن سالیان متمادی است که از موضوع کشف حجاب به عنوان یک ناهنجاری برای ضربه زدن به اصل نظام می‌خواهد استفاده کند.

حجت الاسلام محمدی، کشف حجاب را ادامه برنامه اغتشاشات سال گذشته دشمنان نظام دانست و خاطرنشان کرد: همانطور که دشمن با برنامه به میدان آمده، جریان و جبهه انقلاب نیز با این پدیده شوم باید مبارزه و مقابله کند و از هرگونه اقدامی که از طرف دشمن به عنوان دام برای به تنش کشیدن و مختل کردن امنیت جامعه پیش پای ما گذاشته می‌شود، باید پرهیز کرد.

وی با بیان اینکه بدنه جامعه به حجاب و عفاف و ارزش‌های الهی پایبند است، یادآور شد: جبهه انقلاب باید بر اساس فکر، اندیشه و استفاده از اصول و مبانی بازدارنده وارد این عرصه شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
    1 0
    جناب جانشین مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان! یعنی شما فکر میکنی این دولت چیزی برای تبیین کردن داشته؟! تو این نفسای آخری که من و امثال من زیر بار گرانی داریم از دست مسئولین و حامیانی چون شما می کشیم نمک به زخم های فراوانمون نریز برادر