شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
تصاویر/ راهپیمایی مردم بوشهر در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

حوزه/ در پی حملات وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی به ملت مظلوم فلسطین، مردم بوشهر در روز جمعه در محکومیت این جنایات راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، در پی حملات وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی به ملت مظلوم فلسطین، مردم بوشهر امروز پس در محکومیت این جنایت‌ها راهپیمایی کردند.

نمازگزاران بوشهری پس از اقامه نماز جمعه، مسیر مصلی امام خمینی(ره) این شهر را تا میدان قدس با فریادهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» و مشت‌های گره کرده پیمودند و خشم و نفرت خود را از رژیم کودک کش صهیونیستی یک بار دیگر به نمایش گذاشتند.

در این راهپیمایی مردم همیشه در صحنه و حامی فلسطین با در دست داشتن پلاکاردها، دست نوشته‌ها و پوسترهایی با مضمون «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر انگلیس»، نشان دادند که پای آرمان‌های انقلاب و امامین انقلاب هستند.

حضور نسل جوان و نوجوان در بین جمعیت راهپیمایان از نکات برجسته این راهپیمایی بود که با در دست داشتن پرچم فلسطین، حمایت خود را از مردم مظلوم آن نشان دادند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، خواستار تحریم این رژیم و حمایت از ملت فلسطین شدند.

به گزارش حوزه، چهار روز پیش همزمان با ۱۵ مه ۲۰۲۳، هفتاد و پنجمین سالگرد یوم النکبه یا همان اشغال فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی بود، رخدادی که با صدها قتل‌عام و آواره‌سازی و اخراج صدها هزار فلسطینی محقق شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha