یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین فاضل

حوزه/ مدیر حوزه‌های علمیه خواهران گفت: رشد جایگاه حوزه‌های علمیه خواهران، به نشر و انعکاس اخبار بستگی داشته و نهاد روابط عمومی می‌تواند در جهاد تبیین نقش مهمی را ایفا کرده و از این موقعیت استفاده کند تا سکوهای بعدی حوزه‌های علمیه تحقق یابد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل در جلسه برخط با همکاران روابط عمومی ستاد و مدیریت های استانی حوزه های علمیه خواهران که به مناسبت روز جهانی روابط عمومی در سالن شهید سلیمانی مرکز مدیریت حوزه خواهران در قم برگزار شد با اشاره به اهمیت نقش روابط عمومی در معرفی فعالیت‌های حوزه های علمیه خواهران، اظهار داشت: شنیدن مطالبات و درخواست‌های همکاران در حوزه روابط عمومی یکی از دغدغه‌های مهم در مرکز است.

وی با اشاره به سالروز میلاد حضرت معصومه(س)، افزود: امیدواریم هر روز گام مهمی در شناخت و نقش حضرت معصومه(س) برداریم و در زیارت حضرت آمده است اگر با قرابت به این حضرت و این خاندان به موقعیتی رسیده‌ایم باید برای حفظ آن تلاش کنیم و شکر نعمت کرده و باید شاکر باشیم.

مدیر حوزه‌های‌ علمیه خواهران جایگاه حوزه های علمیه را در کشور یادآور شد و گفت: رشد جایگاه حوزه‌های علمیه خواهران، به نشر و انعکاس اخبار بستگی داشته و نهاد روابط عمومی می‌تواند در جهاد تبیین نقش مهمی را ایفا کرده و از این موقعیت استفاده کند تا سکوهای بعدی حوزه‌های علمیه تحقق یابد.

وی جایگاه روابط عمومی را در جهان مورد بررسی قرار داد و بیان کرد: نوع اطلاع رسانی در قدرتمندی سازمان‌ها نقش مهمی داشته و برای رسیدن به جایگاه واقعی نیاز به گفت و شنود داشته و باید تمام فعالیت‌ها به صورت کامل منعکس شود.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل در ادامه با تأکید بر ارتباط با روابط عمومی استان‌ها، ابراز کرد: ما باید بدانیم برنامه و اهداف ما چیست و روابط عمومی باید در مخابره اخبار، اهداف کلان و سیاست‌های کلی مرکز را در نظر بگیرد و در رسیدن اهداف سازمان همکاری داشته و بر اساس برنامه پنج ساله حرکت کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز زنان بیش از نیمی از جمعیت کشور را تشکیل داده اند و این ظرفیتی است برای اشاعه دین الهی و فضائل اخلاقی که مدارس علمیه خواهران این فرصت را برای ما ایجاد کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha