جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ گل آرایی ضریح مطهر رضوی به مناسبت دهه کرامت - 2

حوزه/ مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس از میزبانی ۵ هزار مسجد فارس در دهه کرامت خبرداد و گفت: بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه شاخص نیز در سطح استان به مناسبت دهه کرامت برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام حسین امیدی دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت دهه کرامت فارس، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در شیراز، با اشاره به اینکه ۴۲ نهاد عضو ستاد بزرگداشت دهه کرامت هستند، اظهار داشت: بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه شاخص توسط نهادهای عضو ستاد بزرگداشت دهه کرامت فارس برگزار می‌شود، همچنین ۵ هزار مسجد نیز در فارس میزبان برنامه‌های دهه کرامت خواهند بود.

دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت دهه کرامت فارس، به برنامه‌های دهه مبارک کرامت اشاره کرد و افزود: پخش صلوات خاصه امام رضا (ع) از مأذنه‌های مساجد، برپایی موکب و ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، مسابقات ورزشی، اردوهای جهادی، دیدار با خانواده‌های شهدا، مسابقه‌های کتابخوانی، اردو های زیارتی و محافل قرآنی از جمله برنامه‌های دهه مبارک کرامت در فارس است.

وی با اشاره به روز ششم ذیقعده روز بزرگداشت حضرت احمدبن موسی (ع)، عنوان کرد: ویژه برنامه‌هایی با محوریت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شیراز و مساجد در شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد که زیارت و تجدید میثاق خیل ارادتمندان این فرزند امام هفتم (ع) از آن جمله است.

حجت الاسلام امیدی با تأکید بر اینکه برنامه‌های دهه کرامت در روز میلاد حضرت امام رضا (ع) به اوج خود می‌رسد، اظهار کرد: در این روز محافل جشن و سرور مردمی در مساجد، ذکر فضائل و مناقب زیارت امام رضا (ع)، بیان کرامت‌های امام رئوف(ع)، تکریم ایتام با توزیع بسته‌های معیشتی و اهدای هدایا، اردوهای زیارتی به مقصد مشهد مقدس، اهدای هدیه به هم‌نامان امام رضا(ع) و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و ورزشی اجرا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha