یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله علماء، در آیین تجلیل از جهادگران دانشگاهی

حوزه/ نماینده ولی ‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: مسئولان، آستین همت را بالا بزنند و با استفاده از ظرفیت‌های گروه‌های جهادی، در حرکتی همه جانبه، فقر و مشکلات را ریشه کن کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، آیت الله علماء، صبح امروز، در آیین تجلیل از جهادگران دانشگاهی که در دفتر امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: برنامه‌های جهادی به عنوان کرامت اسلام و انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جامعه دانشگاهی بر اساس دستورات اسلام، کارهای جهادی انجام می‌دهند، گفت: در این عرصه مهم روحیه خدمت است و اینکه در این گونه کارها و برنامه‌های خداپسندانه، جوانی و پیری معنا ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یادآور شد: حضرات معصومین(ع) به رغم تمام مشکلاتی که داشتند، برای ما همه موارد در زندگی را اعم از معنویت و اقتصاد را به یادگار گذاشتند، تا همه بتوانیم در برنامه‌هایی عام المنفعه، حضور یابیم و کرامت اسلام را به رخ بکشیم.

وی با بیان اینکه اساس کرامت، بخشی از محتوای غنی و قدرتمند اسلام است، خاطرنشان کرد: مسئولان آستین همت را بالا بزنند و با استفاده از ظرفیت‌های گروه‌های جهادی، در حرکتی همه جانبه، فقر و مشکلات را ریشه کن کنند.

در پایان این مراسم تعدادی از مسئولین گروه‌های جهادی نیز به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha