یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مهدوی نژاد

حوزه/ مسئول کانون جوانان رضوی استان یزد از افتتاح برنامه‌های شانزدهمین جشنواره زیر سایه خورشید همزمان با شام میلاد حضرت معصومه(س) خبر داد.

حجت‌الاسلام مهدی مهدوی‌نژاد مسئول کانون جوانان رضوی استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، با تبریک سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و آغاز دهه مبارک کرامت، اظهارداشت: برای شانزدهمین سال متوالی استان یزد مفتخر به برگزاری جشنواره بین‌المللی و مردمی زیر سایه خورشید خواهد بود که در این جشنواره، خادمین آستان حضرت رضا(ع) با پرچم متبرک به گنبد مطهر حضرت، میهمان مردم دارالعباده هستند و با اقشار مختلف مردمی دیدار خواهند کرد.

وی، افزود: این جشنواره مردمی در طول دهه کرامت در تمامی استان‌ها، شهرستان‌ها و روستاهای کشور، همچنین در ده کشور از قاره‌های مختلف دنیا برگزار می‌شود.

مسئول کانون جوانان رضوی استان یزد، اولین برنامه حضور خدام رضوی را برگزاری نشست صمیمی با خادمان و فعالان ستاد شانزدهمین جشنواره زیر سایه خورشید عنوان کرد و گفت: این برنامه امشب در شام ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام مهدوی نژاد، ادامه داد: این ویژه برنامه با عنوان «اذن ورود» با حضور خدام فعال جشنواره و خانواده‌های آنان به عنوان افتتاحیه جشنواره شانزدهم یکشنبه شب ۳۱ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، زیارت قبور شهدای گمنام و تجدید میثاق با سومین شهید محراب آیت‌الله صدوقی(ره)، از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اولین روز حضور خدام‌الرضا(ع) در یزد است.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha