جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
البرز

حوزه/ عبداللهی با اشاره به این که مردم شهید پرور، روحانیون، خانواده شهدا و ایثارگران خواستار جامعه ای عفیف هستند، گفت: باید در اماکن عمومی، بیمارستان ها، بوستان ها، مراکز تفریحی، تجاری، تفرجگاهی و ... با اقدامات فرهنگی، رعایت حجاب و عفاف را به طور کامل اجرایی کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه قرارگاه اجتماعی استان البرز که صبح امروز در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با بیان اینکه البرز اولین استان کشور در راه اندازی این قرارگاه بود، گفت: قرارگاه های استان با توجه به عملکرد و تاثیر ملموس برای مردم، به عنوان الگو در کشور مطرح شده اند

استاندار البرز با اشاره به اینکه در حوزه حجاب و عفاف برنامه محور عمل کردیم، افزود: بسیاری از مسائل را می توانیم با کمک و همراهی مردم حل و فصل کنیم چراکه رضایتمندی و تعامل مردم استان به واسطه دیدارها، اقدامات و جلب اعتماد در حال افزایش است.

وی ادامه داد: باید به مردم، مشکلات و مطالبات آنها اهمیت دهیم و در راستای رسیدگی به موضوعات، به واقع تلاش و اقدام کنیم تا شاهد رضایتمندی و همراهی آنها باشیم.

به گفته استاندار البرز، مردم تلاش های خدمتگزاران صدیق خود را نادیده نمی گیرند، مشروط بر اینکه کارآیی، نمود عینی و برون داد برنامه ها را حس کنند.

وی افزود: در حوزه حجاب و عفاف نیز علاوه بر برنامه ریزی های سلبی و ایجابی از سوی دستگاه های تصمیم گیر، جدیت در احیا و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی با کمک مردم ضرورت دارد.

عبداللهی با اشاره به این که مردم شهید پرور، روحانیون، خانواده شهدا و ایثارگران خواستار جامعه ای عفیف هستند، گفت: باید در اماکن عمومی، بیمارستان ها، بوستان ها، مراکز تفریحی، تجاری، تفرجگاهی و ... با اقدامات فرهنگی، رعایت حجاب و عفاف را به طور کامل اجرایی کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha