شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شیخ حسین الدیهی

حوزه/ معاون دبیرکل جمعیت اسلامی الوفاق بحرین گفت: رژیم آل خلیفه خشم خود را علیه مردم خوب بحرین اعلام می کند و شیخ محمد صنقور را به بهانه سخنرانی درباره یهودیان و رژیم صهیونیستی دستگیر می کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ حسین الدیهی معاون دبیرکل جمعیت اسلامی الوفاق بحرین گفت: رژیم بحرین در آغوش رژیم غاصب صهیونیستی قرار می گیرد و خشم خود را علیه مردم خوب بحرین اعلام می کند و محقق و فقیه شیخ محمد صنقور امام و خطیب بزرگترین نماز جمعه شیعیان بحرین را به بهانه سخنرانی خود در نماز جمعه درباره یهودیان و رژیم صهیونیستی دستگیر می کند.

شیخ الدیهی در توییتی در صفحه خود توئیتر با طرح این سؤال که این اتهامات که به شیخ محمد صنقور وارد شده است به چه معناست؟ پاسخ داد: واضح است که رژیم به جنایت عادی سازی روابط با صهیونیست ها که ملت آن را نپذیرفتند، بسنده نکرده است، بلکه می خواهد در صف دفاع از منافع رژیم اشغالگر اسرائیل باشد.

وی با بیان اینکه بنابراین رژیم آل خلیفه چیزی جز بازگشت به سیاست های قبلی خود در هدف قرار دادن علمای برجسته ما پیدا نکرد، اشاره کرد: صدای همدردی و شفقت برخاسته از منبر نماز جمعه که با گفتمان متعادل منبر جمعه به بیان درد و رنج زندانیان سیاسی می پردازد نیز هدف قرار گرفته است و صحبت از زندانیان و گلایه های آنان جایز نیست؛ زیرا رژیم منبری می خواهد که در برابر تخلفات خود سکوت کند، بلکه آنها را توجیه کند.

شیخ الدیهی ادامه داد: شکی نیست که این اقدامی احمقانه و تشدیدکننده است که از چارچوب تداوم سرکوب سیاسی در بحرین جدایی ناپذیر است و همچنین نوعی دیگر از آزار و تبعیض شنیع طایفه ای است که رژیم بحرین اعمال می کند و مردم بحرین با صدای بلند در محکومیت این هدف قرار دادن وحشیانه فریاد خواهند زد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha