جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیهی

حوزه/ الدیهی گفت: هر گلوله ای که تا کنون برای اعدام جوانان انقلابی بحرین شلیک شده باعث تقویت این باور در میان شیعیان شده که تغییر و اصلاح ریشه ای در ساختار سیاسی بحرین، امری ضروری است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه با توجه به قرار داشتن ۱۲ زندانی سیاسی بحرینی در آستانه اعدام ظالمانه، شیخ حسین الدیهی معاون دبیرکل الوفاق بحرین با پیوستن به پویش مردمی مخالفت با اعدام زندانیان سیاسی بی گناه، گفت: هر گلوله ای که تا کنون برای اعدام جوانان انقلابی بحرین شلیک شده باعث تقویت این باور در میان شیعیان شده که تغییر و اصلاح ریشه ای در ساختار سیاسی بحرین، امری ضروری است.

وی افزود: احکام اعدام در بحرین در راستای انتقام جویی رژیم از جنبش انقلابی مردم صورت می گیرد و البته حکم زندان ابد و طولانی برای زندانیان نیز که هنوز متوقف نشده مانند حکم اعدام است که رژیم با این کارها به دنبال از پا در آوردن مردم از ادامه دادن به انقلاب است.

معاون الوفاق ادامه داد: این حکم ها نتیجه فقدان مشارکت سیاسی مردم و فساد دستگاه قضا است.

وی تاکید کرد: در طول تاریخ انقلاب و مطالبات مردم بحرین، ده ها جنایت علیه این مردم در زندان ها و خارج آن صورت گرفته است که به خاطر آن تعداد زیادی از مردم بحرین شهید و شکنجه شدند و ما نشنیدیم حتی یکی از این جنایتکاران محکوم شود، اما کسانی که خواستار آزادی و عدالت سیاسی هستند به راحتی محکوم به اعدام می شوند.

الدیهی خاطرنشان کرد: آن گونه که مسئولان بحرین توهم کرده اند، اعدام جوانان، ثبات سیاسی را برای بحرین به ارمغان نخواهد آورد و هر گلوله ای که برای اعدام جوانان انقلابی ما شلیک بشود این باور را در میان مردم تقویت می‌کند که تغییر سیاسی ریشه ای در بحرین، یک ضرورت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha