جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اولین دوره تربیت مربی تحقیقات پیمایشی ویژه طلاب خواهر خوزستان

اولین دوره تربیت مربی تحقیقات پیمایشی با شرکت بانوان طلبه خوزستانی در سالن جلسات حوزه علمیه خواهران خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، اولین دوره تربیت مربی تحقیقات پیمایشی به منظور آشنایی اساتید روش تحقیق با شیوه تحقیقات پیمایشی( میدانی) در سالن جلسات حوزه علمیه خواهران خوزستان برگزار شد.

در این دوره، خانم فاطمه مطوس، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان خوزستان گفت: با توجه به فراخوان مسابقات پژوهشی گروه رشد در سال ۱۴۰۲ و ضرورت توانمندسازی اساتید با شیوه تحقیق میدانی طی دو روز کارگاه با تقسیم منطقه بندی مدارس علمیه استان برگزار شد.

خانم مطوس افزود: در این کارگاه که با ارائه حبیب الله اسداللهی برگزار شد، مقدمه، ضرورت هدف، پیشینه، نتیجه گیری و برخی از نرم افزارهای کاربردی نظیر spss بیان شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان خوزستان بیان کرد: با توجه به ضرورت استفاده حداکثری اساتید از آموزش های این کارگاه و ارتقاء کیفی، طی دو روز متوالی و تقسیم بندی منطقه‌ای مدارس، باحضور ۴۰ نفر از اساتید، این کارگاه اجرایی شد و اساتید در آن مهارت نوشتن طرح اجمالی و تفصیلی تحقیق میدانی را کسب کردند.

وی ادامه داد: این دوره حدود چهار ماه در فضای مجازی با همکاری استاد ادامه خواهد داشت و در پایان هر گروه از اساتید یک طرح تحقیق میدانی را ارائه خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha