جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار رئیس مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی بنیاد کرامت رضوی با نماینده ولی‌فقیه در استان البرز

حوزه / امام‌جمعه کرج با اشاره به شبکه گسترده و منسجم کانون‌های خدمت رضوی در سراسر کشور، گفت: باید تمام مسئولین کانون‌های خدمت رضوی فکر تمدنی داشته باشند و برای این شبکه نیز برنامه‌ریزی تمدنی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرج، احمد میرزاده رئیس مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی بنیاد کرامت رضوی به همراه حسین رضایی مدیر سابق کانون‌های خدمت رضوی البرز و یدالله مصطفایی مدیر جدید کانون‌های خدمت رضوی استان و جمعی از مسئولین مربوطه روز گذشته با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی در این جلسه ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام ولادت امام رضا(ع) به بیان مناقب و سجایای این امام رئوف پرداخت و با اشاره به شبکه گسترده و منسجم کانون‌های خدمت رضوی در سراسر کشور، اظهار داشت: باید تمام مسئولین کانون‌های خدمت رضوی فکر تمدنی داشته باشند و برای این شبکه نیز برنامه‌ریزی تمدنی داشته باشند.

وی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی هدف ما باید ایجاد تمدن نوین اسلامی باشد، گفت: در گام دوم انقلاب، کانون‌های خدمت رضوی باید با دید تمدن سازی عمل کنند و فعالیت خود را صرفاً به امور خدمات اجتماعی محدود نکنند.

امام‌جمعه کرج با تأکید بر اینکه آثار وجودی امام رضا(ع) باید در تمام شهرها و استان‌های کشور خود را نشان دهد، گفت: خوب است کانون‌های خدمت رضوی در هر استان طبق اولویت‌های آن منطقه هرساله خدمات ماندگاری را در حوزه‌های مختلف زیربنایی برای آن شهر انجام دهند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی همدانی، ضمن تقدیر و قدردانی از خدمات حسین رضایی مدیر سابق کانون‌های خدمت رضوی البرز، برای یدالله مصطفایی مدیر جدید کانون‌های خدمت رضوی استان آرزوی موفقیت و سربلندی در مسئولیت جدید کرد.

گفتنی است در ابتدای این دیدار احمد میرزاده رئیس مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی بنیاد کرامت رضوی به ارائه گزارش فعالیت‌ها و تشریح برنامه‌های پیش رو پرداخت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha