یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ورزقان گفت: انقلاب اسلامی با نام و اندیشه و راه امام خمینی (ره) و شهدای و الامقام پانزدهم خرداد پیوندی ماندگار دارد و بر ماست تا در جبهه صیانت از آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی پایدار و استوار بایستیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام احمدی مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ورزقان، روز گذشته در آیین گرامیداشت سالروز رحلت بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی که در ورزقان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره)، اظهار داشت: مجاورت ۱۴ خرداد، سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل و قیام خونین ۱۵ خرداد که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران از نکات جالب این ایام محسوب می‌گردد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با نام و اندیشه و راه امام خمینی(ره) و شهدای والامقام پانزدهم خرداد پیوندی ماندگار دارد و بر ماست تا در جبهه صیانت از آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی، پایدار و استوار بایستیم.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ورزقان خاطرنشان کرد: برای ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی و راه حضرت امام(ره)، لازم است تا با همدلی و وحدت، دشمنان را چون همیشه از توطئه‌های شوم خود ناامید و پایه‌های اقتدار و عزت ایران اسلامی را تضمین نمائیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha