جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حجت الاسلام محمد جنتی - موسسه امیر بیان شعبه یزد

حوزه/ دبیر ستاد عفاف و حجاب سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مسئله پوشش و عفاف را دولت می‌تواند در بدنه کارمندان خود آغاز کند و به صورت جدی الزامات خود را در این بدنه پیگیری کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام محمد جنتی عصر امروز در نشست دوم ستاد حجاب و عفاف سازمان تبلیغات اسلامی با فعالان رسانه‌ای که در سالن جلسات بنیاد هدایت برگزار شد، اظهار کرد: دغدغه اصلی سازمان تبلیغات در بعد فرهنگی عفاف و حجاب است.

وی با اشاره به اینکه دیدگاه شهید مطهری دیدگاه جامعی است، مطرح کرد: در اصلاح امور باید مسائل را سه بعدی در ابعاد پند، بعد و تدبیر لازم دیده شوند.

دبیر ستاد عفاف و حجاب سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه امروز متاسفانه نگاه حاکمیت تنها به بخش بند است، عنوان کرد: باید به این مسئله به صورت کامل توجه شده و برنامه‌ریزی لازم شکل بگیرد.

وی با اشاره به اینکه می‌توان در ابعاد مختلف مطالبات مردمی را دنبال کرد، خاطرنشان کرد: مسئله پوشش و عفاف را دولت می‌تواند در بدنه کارمندان خود آغاز کند و به صورت جدی الزامات خود را پیگیری کند.

حجت الاسلام جنتی با بیان اینکه می‌توان در فضای مطالبات موضوعات مختلف را دنبال کرد، تصریح کرد: در بیان این مدل‌ها می‌توان از فضای اندیشمندان حوزه علمیه نیز استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری حوزه علمیه را نرم افزار انقلاب اسلامی می‌دانند، یادآور شد: در موضوع حجاب با خلا نظریه پردازی مواجه هستیم که باید به دنبال رفع این خلا باشیم.

دبیر ستاد عفاف و حجاب سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه نباید به صورت تک بعدی به عفاف و حجاب توجه شود، ابراز کرد: در این مسیر می‌توان بهره لازم را از نظریه شهید مطهری گرفت.

وی با اشاره به اینکه باید اولویت‌های این ستاد را در مرحله نخست تدوین کنیم، بیان کرد: در این اولویت‌ها باید به نحوه ورود به فضای مجازی نیز توجه شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha