دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید در همدان

حوزه/ در راستای برگزاری دومین کنگره هشت هزار شهید استان همدان روز گذشته نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به همدان در منزل تعدادی از شهدا حاضر و از خانواده‌های آنان تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، در راستای برگزاری دومین کنگره هشت هزار شهید استان همدان روز گذشته حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به همدان در منزل تعدادی از شهدا حاضر و از خانواده‌های آنان تقدیر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین شکری در دیدار با خانواده شهیدان عباسی پس از ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به خانواده معزز شهدا، اظهار داشت: مقام معظم رهبری علاقه وافری به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دارند و بر لزوم توجه به این عزیزان بارها تأکید داشته و دارند.

وی با بیان اینکه وجود شهدا و خانواده شهدا مایه برکت در جامعه است، گفت: دشمنان از ترس شهدا جرأت حمله به کشور ما را ندارند، زیرا به خوبی می‌دانند این شهدا هستند که در هر حال مراقب و پاسدار جمهوری اسلامی هستند.

گفتنی است شهید امیر عباسی در سال ۱۳۴۱ متولد و به صورت داوطلبانه وارد جبهه شد و در ۲۱ دی ماه ۱۳۶۰ در سرپل ذهاب به یاران شهیدش پیوست، شهید منصور عباسی نیز در متولد ۱۳۴۸، به صورت داوطلبانه و از طرف بسیج در جبهه حضور یافت و در مردادماه ۱۳۶۲ در عملیات والفجر ۲ در پیرانشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمد و شهید مهدی عباسی نیز متولد ۱۳۵۰ در شهر مریانج، در ایامی که دانش آموز بود با عضویت بسیجی وارد عرصه دفاع از کشور شد و در پنجمین سالگرد شهادت برادرش یعنی در ۲۱ دی ماه ۱۳۶۵ در کربلای ۵ به شهادت رسید

همچنین نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیداری دیگر در منزل سردار شهید اکبر یارمحمدی حضور یافت و یاد و خاطره این سردار شهید را گرامی داشت.

حجت الاسلام والمسلمین شکری در این دیدار با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی مرهون مجاهدت‌های انسان‌های بزرگ و ایثارگرانی است که به شهادت رسیدند، اظهار کرد: شهدا با خون پاک خود انقلاب را به منطقه و جهان صادر و اسلام را به دنیا معرفی کردند.

وی تصریح کرد: شهدا علاوه بر اینکه از انقلاب صیانت و حفاظت کرده و آن را پیش بردند، آینده انقلاب و جامعه را هم بیمه کردند.

در پایان این دیدارها مدال‌های مزین به نام و تصویر شهدا و نشان دومین کنگره هشت هزار شهید استان همدان به خانواده این شهیدان تقدیم شد.

همچنین پیش از این دیدارها نیز نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در ابتدای سفر به همدان به همراه مدیر کل بنیاد شهید استان همدان، با حضور در گلزار شهدا، با شهدای همدان تجدید بیعت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha