یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/ امام جمعه شهرستان سنندج گفت: اعتیاد به مواد مخدر یکی از عوامل پس‌رفت و عدم توسعه در استان کردستان است، بنابراین انتظار داریم که با پدیده خطرناک اعتیاد به صورت جدی برخورد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر سنندج، ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و نیز گرامیداشت سالگرد شهادت شهید بهشتی، اظهار داشت: دستگاه قضا در عمل نشان داده که دغدغه اصلی او، ایجاد آرامش و امنیت در جامعه و نیز پیاده کردن عدالت در بین مردم است.

امام جمعه شهرستان سنندج گفت: خوشبختانه دستگاه قضا در استان کردستان و کشور، همواره به دنبال پیگیری مطالبات مردم و مبارزه با مفاسد بوده و هست و همین امر باعث شده که کار قوه قضاییه بسیار سخت و حساس باشد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به اینکه مردم کردستان در راه اقتدار این نظام ایثارگری‌های بسیاری داشته‌اند، اظهار کرد: از دیرباز کردستان، مرکز عرفان و معنویت و دانش بوده و بهترین سند برای این ادعا وجود ۲۷۰۰ مسجد در سطح این استان است.

ماموستا رستمی، خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم در عمل نشان داد که برنامه‌های زیادی برای توسعه کردستان در دست اجرا دارد، بنابراین تعامل قوه قضاییه و دولت می‌تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی و اشتغال در این استان را حل کند.

وی با اشاره به اینکه اعتیاد یکی از بزرگترین معضلات جامعه محسوب می‌شود، یادآور شد: باید مسئولان و مردم با عزمی راسخ و قاطع در ریشه کن کردن اعتیاد تلاش کنند و اجازه ندهند جوانان در دام این آسیب خطرناک گرفتار شوند.

امام جمعه سنندج گفت: اعتیاد به مواد مخدر خود یکی از عوامل پس‌رفت و عدم توسعه در استان کردستان است، بنابراین انتظار داریم با پدیده خطرناک اعتیاد به صورت جدی برخورد شود.

وی به جایگاه ازدواج در دین مبین اسلام اشاره کرد و یادآور شد: اسلام توجه ویژه‌ای به ازدواج جوانان دارد، بنابراین انتظار همه ما این است که خانواده‌ها در ازدواج فرزندان خود سخت گیری‌های بی مورد را کنار بگذارند تا شاهد بالا رفتن سن ازدواج در استان و کشور نباشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha