یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
غدیر

حوزه/ دبیر بنیاد غدیر آبدان برنامه های اجرایی دهه امامت و ولایت در این شهر را تشریح کرد.

مصطفی کرمی دبیر بنیاد غدیر آبدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، اظهار داشت: هر ساله در ایام دهه امامت و ولایت برنامه های خوب و باکیفیت در شهر آبدان برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری مستمر حلقه نهج البلاغه خوانی در مسجد امیرالمومنین(ع) سرمستان و مسجد امام حسین(ع) آبدان در یک سال گذشته، افزود: در این حلقه ها هم یادگیری نهج البلاغه و هم تفسیر آن دنبال می شود.

دبیر بنیاد غدیر آبدان به برنامه های دهه امامت و ولایت در شهر اشاره کرد و بیان داشت: جشن بزرگ غدیر، مسابقات سرود شهرستانی، جشن های محله ای در شهر آبدان و روستاهای تابعه از جمله برنامه های ایام عید غدیر است.

وی ادامه داد: محفل اُنس با قرآن، شب شعر ولایت، پخت حلیم در یکی از میادین و خیابان های شهر آبدان و برپایی ایستگاه های صلواتی، نورافشانی و مسابقات ورزشی در سطح شهر از دیگر برنامه های بنیاد بین المللی غدیر در آبدان است.

کرمی با بیان اینکه آبدان به عنوان دروازه ورودی شهرستان دیّر باید بیشتر به فضاسازی آن در دهه امامت و ولایت رسیدگی شود، یادآور شد: انتظار داریم مسئولین شهرستان بودجه ای برای تهیه پرچم و سایر اقلام برای زیباسازی و فضاسازی شهر کمک کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha