یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
چهارباغ

حوزه/ امام‌جمعه چهار باغ گفت: امروز عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت است و خداوند را برای برخورداری از این نعمت بسیار شاکریم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام محمدی امام جمعه چهارباغ، امروز در نماز عید سعید قربان، ضمن تبریک این عید سعید و دعوت و توصیه به رعایت تقوایی الهی و انجام واجبات، اظهار داشت: خداوند متعال بر همه اعمال ما ناظر و شاهد و علیم و آگاه مطلق است و ما باید در روز قیامت در خصوص اعمال خود پاسخگو باشیم.

وی با اشاره به روز عید قربان، افزود: امروز عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت است و خداوند را برای برخورداری از این نعمت بسیار شاکریم.

حجت الاسلام محمدی ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه عید غدیر، گفت: شایسته است همگان بر توجه و بزرگداشت این ایام تا روز مباهله که مصادف است با ۲۴ذی الحجه اهتمام ویژه داشته باشند.

وی افزود: هرکس به هر نحوی که می‌تواند این ایام را گرامی بدارد، از جمله با انفاق، دید و بازدید و نصب یک پرچم.

امام جمعه چهار باغ، با اشاره به کتاب الغدیر مرحوم علامه امینی، خاطرنشان کرد: الغدیر نام کتابی‌ است که به قلم علامه عبدالحسین امینی در اثبات ولایت بلافصل علی بن ابی‌طالب(ع) بعد از پیامبر اسلام(ص) و اثبات مذهب شیعه نوشته شده و به همگان توصیه می‌کنم این کتاب را مطالعه کنند.

وی با اشاره به قدرت تأثیر این کتاب در اثبات حقانیت و جایگاه امیر المومنین(ع)، اظهار کرد: جرج جرداق می‌گوید علامه امینی به من نامه نوشت و گفت این چند جلد کتاب الغدیر را به عنوان پرونده مطالعه کنید و تمام مدارک هم از اهل سنت است، من از شیعه چیزی در آن ننوشته‌ام، شما هم در حد یک وکیل دادگستری قضاوت خود را برای من بنویسید و او با خواندن این کتاب به حقانیت امام شیعیان پی برد و سخت عاشق امیرالمومنین(ع) شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha