شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق

حوزه/ آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق خواستار آن شد که مناسبت عید، فرصتی برای افزایش تلاش ها برای وحدت کلمه مسلمانان، باشد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای عراق در پیامی فرارسیدن عید سعید قربان را به مسلمانان تبریک گفت و خواستار آن شد که این مناسبت مبارک فرصتی برای افزایش تلاش ها برای وحدت کلمه مسلمانان و دوری از هر چیزی که باعث تفرقه بین فرزندان امت واحده می شود، باشد.

ایشان در سخنانی که به مناسبت عید سعید قربان ایراد کرد، خاطرنشان کرد که دشمنان امت اسلامی از یک سو با ایجاد اختلاف در میان اقشار اسلامی ما، توطئه هایی را برای ضربه زدن به وحدت اسلامی ما طراحی کرده و می کنند و از سوی دیگر تلاش می کنند امت را از طریق مقدسات خود تحریک کنند.

آیت الله مدرسی بر لزوم مقابله با این فتنه ها و تمامی تلاش هایی که برای ضربه زدن به امت انجام می گیرد، تأکید کرد و به پایبندی به وحدت اسلامی و مقابله با تلاش های دشمنان برای تضعیف مقدسات امت، دعوت کرد.

این عالم عراقی بیان داشت: امت اسلامی همان امتی است که خداوند سبحان آن را برای وارث زمین برگزید و آن امتی است که خدای متعال درباره آن فرمود: «شما بهترین مردمی بودید که برای مردم آفریده شده اید».

ایشان از فرزندان امت خواست تا با درک عبرت‌ها و اسلام اصیل محمدی، این مناسبت‌ها را سرآغاز اصلاح و پیشرفت قرار دهند و تلاش کنند تا مسلمانان منشأ هدایت همه جهان باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha