دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
استاندار بوشهر

حوزه/ استاندار بوشهر گفت: کسانی که به دنبال آسیب به نظام جمهوری اسلامی بودند در برابر مردم ایران اسلامی تحقیر شدند و امروز در بدترین شرایط قرار گرفته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر ظهر امروز در دیدار با آیت سید هاشم حسینی بوشهری، اظهار داشت: کسانی که به دنبال آسیب به نظام جمهوری اسلامی بودند در برابر مردم ایران اسلامی تحقیر شدند و امروز در بدترین شرایط قرار گرفته اند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه هر چند گام‌هایی برای بهبود معیشت برداشته شده است، گفت: تلاش برای مطلوب شدن معیشت بیشتر شود تا مردم در سفره‌های زندگی خود لمس کنند.

وی از ابلاغ بخشی از مصوبات سفر دوم رئیس جمهور به استان خبر داد و عنوان کرد: با جدیت به دنبال ابلاغ مابقی مصوبات می باشیم.

محمدی زاده با اشاره به اینکه نعمت‌های دریا فراوان است، تصریح کرد: دریا در جهان نقش اساسی و گسترده‌ای در اقتصاد دارد و و باید سعی کرد از ظرفیت‌های حوزه پرورش ماهی، میگو و تولید جلبک در استان بهره برد.

استاندار بوشهر تمرکز بر روی اقتصاد دریا پایه و دریا محور را یکی از سیاست‌های مهم مدیریتی استان دانست و گفت: ایجاد شهرهای جدید ساحلی و انتقال جمعیت به سمت حاشیه دریا می تواند در توسعه و درآمدزایی نقش موثری داشته باشد.

وی عنوان کرد: ازدواج در سه ماه اول امسال نسبت به سال قبل ۲۰درصد افزایش پیدا کرده است و از همین جهت طلاق نیز ۳۰ درصد کاهش پیدا نموده است.

محمدی زاده ادامه داد: در ۱۳ خرداد امسال مصوب شد که در تمام شهرستان‌های استان بوشهر زمین به واجدان شرایط بر اساس قانون جوانی جمعیت واگذار شودـ

استاندار بوشهر اضافه کرد: از تاریخ ۷ تا ۱۷ تیر ماه هر شب در یکی از شهرستان‌ها مراسم واگذاری زمین به همراه جشن ازدواج آسان برگزار می شود.

وی از واگذاری ۹۶ قطعه زمین به جوانان واجد شرایط جزیره شمالی خبر داد و گفت: استان بوشهر در سال گذشته رتبه سوم اشتغال کشور را کسب کرد که در سه ماه امسال در رتبه اول قرار دارد.

محمدی زاده با اشاره به اینکه امسال برای اولین بار یک هزار ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی برای دستگاه های مختلف مصوب شد که تاکنون ۸۰۰ میلیارد تومان جذب شده است، خاطر نشان کرد: مدیر بی عرضه کسی است که نتواند منابع را جذب کند و بی عرضه تر از آن کسی است که نتواند منابع جذب شده را درست مصرف کند؛ لذا از مدیران شایسته در جذب اعتبارات تقدیر خواهیم کرد و مدیرانی که کم کاری کنند عزل خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha