چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
شاهرخی

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای از مهمترین دستاوردهای دولت سیزدهم است و آینده اقتصادی کشور را تضمین می‌کند، گفت: عضویت پیمان شانگهای در آینده موفقیت زیادی را برای اقتصاد ایران به همراه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد، با تبریک روز عید سعید غدیر خم اظهار داشت: غدیر روز اکمال دین و روز حق و حقیقت است و باید تلاش کنیم برنامه‌های امروز باشکوه و پرشور برگزار شود.

وی با قدردانی از حضور گسترده مردم ولایی و انقلابی استان لرستان به ویژه مردم خرم آباد در مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام والمسلمین سید شکرالله طاهری، یادآور شد: مردم با برگزاری تشییع باشکوه آن عالم ربانی بار دیگر اهداف دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی کردند.

امام جمعه خرم آباد، با اشاره به اینکه تقوا، ساده زیستی، مردم داری و تبلیغ خالصانه و جهادی از ویژگی‌های شخصیتی آن عالم بزرگوار بود، گفت: آن عالم ربانی عمری را در راه تحقق اهداف اسلام و انقلاب گام برداشت.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، در ادامه بر ضرورت ترویج فریضه عفاف و حجاب در جامعه تأکید کرد و گفت: باید با همت همه نهادهای دینی فرهنگی، برکات و فواید عفاف و حجاب در جامعه تبیین و تشریح شود تا شاهد ترویج بیش از پیش فریضه عفاف و حجاب در جامعه باشیم.

وی با بیان اینکه عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای از مهمترین دستاوردهای دولت سیزدهم است و آینده اقتصادی کشور را تضمین می‌کند، اظهار کرد: عضویت پیمان شانگهای در آینده موفقیت زیادی را برای اقتصاد ایران به همراه خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان، با بیان اینکه سفر رئیس جمهور به کشورهای مختلف آینده خوبی را برای ایران رقم خواهد زد، خاطرنشان کرد: انتخاب سیاست‌ها براساس مصلحت موجب شده کشورهای خلیج فارس با ایران ارتباط برقرار کنتد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به اینکه اقدامات خوب دولت در حل مشکل مسکن، ارائه تسهیلات فرزندآوری و همچنین بازگشت پول بلوکه شده از کشورهای خارجی قابل تقدیر است، یادآور شد: بانک‌ها نیز باید برای تحقق این تصمیمات، به رسالت خود عمل کنند.

وی تکمیل و احیا واحدهای صنعتی و نیمه کاره در استان، کاهش نرخ بیکاری و رونق تولید و اشتغال، توسعه کارخانجات، احیا و توسعه کارخانه‌های چرم و پوست، فولاد ازنا، تکمیل هتل صخره‌ای، تکمیل برج‌های دو قلو، تکمیل سدها، توجه به بهبود وضعیت مبلمان شهری را از دیگر مطالبات مردم لرستان برشمرد و بر تلاش مسئولان برای حل این مشکلات تأکید کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha