شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
راه روشن

اردوی کوتاه مدت «راه روشن۲» با حضور ۱۵۰ داوطلب جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم افتتاحیه اردوی کوتاه مدت «راه روشن ۲» با حضور داوطلبان پذیرش طلاب خوابگاهی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در سالن اجتماعات ساختمان شهید بهشتی (ره) برگزار شد.

اردوی کوتاه مدت «راه روشن۲» به عنوان اردوی گزینشی طلاب خوابگاهی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها از سوی مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی در حال برگزاری است و بیش از ۱۵۰ داوطلب جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در این اردو حضور دارند.

در این مراسم، سرکار خانم ارمکان مدیر کل سنجش و پذیرش جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها، سرکار خانم حسینی مدیر سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها و خانم مروه طلبه بین الملل جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها به سخنرانی و انگیزه بخشی به شرکت کنندگان پرداختند.

اجرای سرود توسط بانوان طلبه هندی و پاکستانی به زبان اردو، تواشیح بانوان طلبه از کشور مالزی و اندونزی، پخش کلیپ‌هایی از سخنرانی‌های رهبر معظم انقلاب از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

این دوره به مدت چهار روز در جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود و برنامه‌های متعددی از جمله برنامه‌های آموزشی با موضوعات آموزش حل مسئله، شناخت مسئله، بوم ایده‌پردازی، بارش فکری و غیره، برنامه‌های مختلف فرهنگی، تربیتی، تبلیغی و غیره در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha