شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار استاندار اصفهان با آیت الله العظمی مظاهری

حضرت آیت الله مظاهری با اشاره به معضلات اقتصادی و تنگناهای معیشتی مردم، تلاش و جدّیت برای کاهش و رفع این مشکلات را وظیفه‌ای سنگین و مسئولیّت مهم مسئولان دانستند و تصریح کردند: خدمت به مردم بالاترین عمل نیک است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حضرت آیت‌الله مظاهری امروز سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ در دیدار دکتر مرتضوی، استاندار اصفهان با اشاره به معضلات اقتصادی و تنگناهای معیشتی مردم، تلاش و جدّیت برای کاهش و برطرف ساختن این مشکلات را وظیفه‌ای سنگین و مسئولیّتی مهم برای همگان به ویژه مسئولان امر دانستند و اظهار کردند: خدمت به خلق خدا بالاترین عمل نیک است و اگر مسئولین با نیّت گره‌گشایی از مردم و خدمت به آنها با صبر و سعۀ صدر کوشش جدّی داشته باشند، نصرت الهی شامل آنها خواهد شد.

معظّم له بر اهمیّت موضوع اساسی آب در استان اصفهان هم تأکید کرده و اظهار امیدواری کردند: با همّت مضاعف مسئولان استانی و توجّه مسئولان کشور، شاهد بهبود وضع آب در استان و خوشحالی مردم باشیم.

در این دیدار که معاون سیاسی امنیّتی استانداری اصفهان نیز حضور داشت، دکتر مرتضوی استاندار اصفهان با تشکّر از توجّه حضرت آیت‌الله مظاهری، گزارشی از برخی اقدامات مربوط به خدمت‌رسانی به مردم و موضوع آب استان ارائه کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha