چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
ملی یکجہتی کونسل پاکستان کی طرف سے پاراچنار میں جنگ اور شرپسندی کے خلاف پریس کانفرنس کا انعقاد

حوزه/ از سوی شورای همبستگی ملی پاکستان کنفرانس مطبوعاتی درباره اتفاقات اخیر در پاراچنار پاکستان برگزار شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» از سوی شورای همبستگی ملی پاکستان کنفرانس مطبوعاتی درباره اتفاقات اخیر در پاراچنار پاکستان برگزار شد که در آن لیاقت بلوچ دبیرکل و حجت الاسلام و المسلمین عارف حسین واحدی معاون دبیر این شورا، سید ناصر عباس شیرازی، طاهر رشید تنولی، پروفسور خالد مسعود، نصرالله رندهاوا و سایر مسئولان حضور داشتند.

مسئولان و رهبران شورای همبستگی پاکستان در این کنفرانس با اظهار تأسف و تأثر ابراز داشتند: دولت فدرال و نیروهای امنیتی فورا جنگ در پاراچنار را متوقف کرده و راه حلی دائمی برای این درگیری ها پیدا کنند.

آنان ضمن محکومیت اقدام شرورانه طالبان تأکید کردند: گسترش فعالیت های شرورانه از مرز افغانستان نگران کننده است لذا ضروری است که نیروهای امنیتی و ارتش پاکستان، منطقه مرزی را کنترل کنند تا امنیت این کشور تضمین شود.

آنان از وزارت امور خارجه پاکستان خواستند تا با دولت افغانستان ارتباط برقرار کند تا از این مداخله از آن سوی مرز جلوگیری شود.

آنان تاکید کردند: پیروان مذاهب مختلف در پاکستان فضایی را در شبکه های اجتماعی ایجاد نکنند که بر صلح و هماهنگی مردم تأثیر گذار باشد. محرم نزدیک است و مردم از هر قشری باید یاد حضرت امام حسین ع و شهدای کربلا را با ارادت و احترام فراوان گرامی بدارند.

آنان تصریح کردند: شورای همبستگی ملی همواره برای از بین بردن فرقه گرایی و ایجاد فضای اتحاد و همدلی تلاش کرده است و در آینده نیز تلاش خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha