سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
عزاداری امام حسین

حوزه/سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: در این شرایط سخت مالی و اقتصادی واقعا مردم با تمام جان برای تعظیم شعائر و احترام به امام حسین علیه السلام و واقعه عاشورا پای کار آمده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سید احمد طباطبایی با حضور در جمع عزاداران حسینی محرم هیئت خادم الرضا(ع) در گفت وگو با خبرنگاران تصریح کرد: چند شبی است که در هیئت های مختلف قم حضور پیدا می کنیم و بحمدالله می بینیم که مردممان واقعا سنگ تمام گذاشته اند.

وی افزود: این عشق و ارادتی که مردم عزیزمان در قم و حتی در تمام ایران به اهل بیت علیهم السلام دارند، واقعا بی نظیر است.

سرپرست سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم ادامه داد: در این شرایط سخت مالی و اقتصادی واقعا مردم با تمام جان برای تعظیم شعائر و احترام به امام حسین علیه السلام و واقعه عاشورا پای کار آمده اند و هر کجا که می رویم عزاداری و برنامه برقرار است.

وی بیان داشت: با وجود این شرایط، هرشب حدود حداقل صد هزار وعده غذا در قم در هیئت ها طبخ و توزیع می شود و این به برکت و عنایت اهل بیت است.

حجت الاسلام طباطبایی با بیان اینکه یکی از هیئات تأثیر گذار شهر هیئت خادم الرضا علیه السلام گفت: این هیئت از هیئت های تأثیرگذار است و مانند هر سال جوانان پرشور را می بینیم و کاملا مشخص است که تجربیات سال های گذشته به کار گرفته شده و کار به صورت حرفه ای در حال انجام است.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در بزرگداشت مناسبت های مذهبی همچون نیمه شعبان، غدیر و... گفت: ان شاءالله نتیجه این حضور برای مردم قم برکت بیشتر به زندگی ها و کم شدن مشکلات خواهد بود.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha