یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
.

حوزه/ رئیس جمهور در پیامی درگذشت حاج محمد پناهی، پدر شهیدان والامقام مسعود، ‌ اکبر و سعید پناهی را به خانواده وی و مردم شهیدپرور استان البرز تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت حاج محمد پناهی، پدر بزرگوار شهیدان والامقام مسعود، ‌ اکبر و سعید پناهی، گفت: این اسوه صبر و مقاومت که همزمان با تاسوعای حسینی دعوت حق را لبیک گفت، نمادی از حقیقت جاودانه کربلا و حماسه عاشورا است، پدری با ایمان و فداکار که فرزندان دلاور خود را در سایه عشق به ولایت و ارزش‌های متعالی مکتب اسلام پرورش داد و با اخلاص تقدیم سربلندی اسلام و انقلاب نمود.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

درگذشت مرحوم حاج محمد پناهی پدر بزرگوار شهیدان والامقام مسعود، ‌ اکبر و سعید پناهی موجب تألم خاطر شد.

این اسوه صبر و مقاومت که همزمان با تاسوعای حسینی دعوت حق را لبیک گفت، نمادی از حقیقت جاودانه کربلا و حماسه عاشورا است، پدری با ایمان و فداکار که فرزندان دلاور خود را در سایه عشق به ولایت و ارزش‌های متعالی مکتب اسلام پرورش داد و با اخلاص تقدیم سربلندی اسلام و انقلاب نمود.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم پناهی و مردم شهیدپرور استان البرز تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزد منّان برای آن مرحوم علو درجات و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha