یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دوره آموزش تکمیلی بسیج ویژه طلاب همدانی

حوزه / مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان همدان با اشاره به آغاز اولین دوره آموزش تکمیلی بسیج (کارت سبز) مختص طلاب و روحانیون استان همدان، گفت: این دوره از هفته گذشته با حضور ۴۰ نفر از طلاب و روحانیون در سپاه انصارالحسین(ع) آغاز شد.

حجت الاسلام محسن تیموری مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به آغاز اولین دوره آموزش تکمیلی بسیج (کارت سبز) مختص طلاب و روحانیون استان همدان، اظهار داشت: این دوره از هفته گذشته با حضور ۴۰ نفر از طلاب و روحانیون در سپاه انصارالحسین(ع) آغاز شد.

وی با بیان اینکه زیارت مرقد مطهر شهید جاویدالاثر در مجموعه سپاه آغازبخش این دوره بود، گفت: داوطلبان آموزش تئوری را با حضور اساتید مطرح استانی در دانشگاه امام حسین(ع) سپاه انصارالحسین(ع) و دوره عملی را از ۲۸ مرداد در پادگان سیدالشهدا(ع) می‌گذرانند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان همدان، با اشاره به استقبال طلاب از این دوره، یادآور شد: شرکت کنندگان در این دوره ضمن آشنایی با سرفصل‌های آموزشی و نظامی می‌توانند مدرک حضور در آن را به عنوان جایگزینی برای دوره آموزشی خدمت سربازی ارائه کنند.

برگزاری دوره آموزش تکمیلی بسیج ویژه طلاب همدانی

برگزاری دوره آموزش تکمیلی بسیج ویژه طلاب همدانی

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha