دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
قرآن مجید

حوزه/ حوزه علمیه خواهران قزوین در بیانیه‌ای هتک حرمت قرآن کریم را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، در پی اهانت به قرآن کریم در برخی کشورهای اروپایی و حمایت دولت‌های این کشورها از این حرکت مذبوحانه و شیطانی، حوزه علمیه خواهران استان قزوین بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یُریدونَ لِیُطْفِئوا نورَ اللهِ بِاَفواهِهِم وَاللهُ مُتِمُّ نورِهِ و لوْ کَرِهَ الْکافِرون(صف/۸)

کافران می‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل (و طعن و مسخره) خاموش کنند و البته خدا نور خود را هر چند کافران خوش ندارند کامل و محفوظ خواهد داشت.

قرآن کریم سرمایه گرانقدر و یادگار پیامبر گرامی اسلام، سند حقانیت شریعت مقدس اسلام است که ندای مظلومیت قرآن و اسلام پس از قرن ها هنوز به گوش می رسد و دشمنان اسلام هر روز با جهل خود در صدد شکستن حرمت قرآن و نابودی دین مبین اسلام هستند، اما غافل از اینکه با این حرمت شکنی ها مسلمانان جهان هر روز بیدار تر شده و وعده خداوند قطعا تحقق پیدا خواهد کرد، وعده ای که در قرآن کریم فرموده «اِنّا نَحنُ نَزَّلنَا الذِّکر وَ اِنّا لَهُ لَحافِظُون»...

ما بسیجیان، اساتید و طلاب حوزه های علمیه خواهران استان قزوین، مدرسه علمیه فاطمیه قزوین، وکانون زینبیون، ضمن ابراز تأسف و محکوم نمودن این حرکت زشت، اهانت به قرآن را به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم منجی عالم بشریت تسلیت عرض نموده و از تمامی علما و سران کشورهای اسلامی همچنین از دولت جمهوری اسلامی درخواست داریم تا با طرح شکایت در مجامع بین المللی انزجار خود را اعلام کرده تا از تکرار چنین حوادثی جلوگیری شود.

«والعاقبة للمتقین»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha