چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
ساوه

حوزه/ دومین دوره آموزشی دانش و روش زندگی برتر تحت عنوان "بهار عمر "در موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانة الرسول (س) ساوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، پیش از ظهر امروز دومین دوره آموزشی دانش و روش زندگی برتر تحت عنوان "بهار عمر" با حضور حجت الاسلام ابوطالب فرهادی کارشناس مرکز مشاوره سماح و جمعی از طلاب و مبلغین مشاور در موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانة الرسول(س) ساوه برگزار شد.

حجت الاسلام فرهادی با بیان تکنیک "دستوردادن" برای از بین بردن رفتار نامطلوب در فرزندان گفت: در رفتارهایی که پُر چالش و موجب آسیب رساندن به اطرافیان و یا وسایل گردد از تکنیک "دستور دادن" استفاده می شود.

وی با اشاره به انواع مختلف دستور دادن به فرزندان تصریح کرد: دستور دادن زیاد، نابجا و ناعادلانه از انواع نادرست تکنیک دستور دادن می باشد و دستور دادن صحیح، تکنیک مناسب برای رفتارهای پر چالش فرزندان می باشد.

کارشناس مرکز مشاوره سماح در توضیح شرایط تکنیک دستور دادن صحیح تاکید کرد: نگاه کردن به چشم کودک، تمایل بدنی به سمت کودک، نام بردن اسم کودک، توضیح دقیق رفتار و صبر و بردباری از مراحل انجام تکنیک دستوردادن می باشد.

وی در پایان به تکنیک نقاشی و چگونگی درمان اضطراب فرزندان از طریق توصیف نقاشی و گفت‌وگو با فرزندان پرداخت.

برگزاری دوره آموزشی"بهار عمر" در موسسه آموزشی عالی حوزوی ریحانة الرسول (س)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha