دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
رئیس کل دادگستری فارس

رئیس کل دادگستری فارس با اشاره به حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) اعلام کرد: در آخرین مرحله که الحمدلله به اتمام رسیده ۲۰ نفر دستگیر شده است، در واقع هرکسی که کوچکترین نقشی در این رابطه داشته را دستگیر کرده ایم که هم از درون استان بوده و هم از خارج از استان.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی در جلسه جامعه روحانیت شیراز که به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش فارس برگزار شد، در خصوص هتک حرمت به بانونی محجبه در نارنجستان قوام، اظهار کرد: رای در خصوص ضارب بانوی آمر به معروف در نارنجستان قوام دو الی سه روزی است که ابلاغ شده اما به دلیل حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید:

حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) + فیلم ها و عکس

روایت فردی که تروریست شاهچراغ(ع) را دستگیر کرد + فیلم

رئیس کل دادگستری فارس در ادامه اضافه کرد: سه رای در خصوص حادثه نارنجستان قوام از جمله تبعید، شلاق و جریمه سنگین صادر شده است، در خصوص امر به معروف بسیار جدی برخورد می کنیم تا کسی جرات پیدا نکند همچنین کاری انجام دهد.

بیشتر بخوانید:

قیام مردم شیراز به خونخواهی شهدای حرم + فیلم و عکس

وی در ادامه با اشاره به حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) اظهار کرد: در آخرین مرحله که الحمدلله به اتمام نیز رسیده است ۲۰ نفر دستگیر شده است، در واقع هرکسی که کوچکترین نقشی در این رابطه داشته را دستگیر کرده ایم که هم از درون استان بوده و هم از خارج از استان.

عضو جامعه روحانیت شیراز عنوان کرد: کیفرخواست متهم اصلی حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) هفته بعد صادرخواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در خصوص مسائل مربوط به اینکه چطور تروریست داعشی وارد حرم شده است؟ خاطرنشان کرد: یک شخص از بیرون شروع به تیراندازی می کند تا فرد امنیتی بیاد اسلحه خود را بیرون بیاورد این شخص وارد حرم مطهر شده است، نخستین نفری هم که تیر می خورد نیروی امنیتی حرم مطهر بوده است، قصد تروریست حرم سید میر محمد بوده که به هدف خود نرسیده است.

وی در پایان گفت: تروریست حادثه شاهچراغ(ع) حدود ۲۵ سال سن دارد و تاجیک است به هیچ وجه هم از حادثه ای که رقم زده پشیمان نیست، در واقع اینقدر مغز این شخص را شستشو داده اند که با توجه به اینکه هیچ پشتوانه ای هم ندارد باز هم پشیمان نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha