شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نماینده ولی فقیه در هرمزگان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه صبوری بازنشستگان قابل تقدیر است، گفت: بازنشستگان با مشکلات متعددی روبرو هستند که باید مسئولان رسیدگی و توجه به آنها را در اولویت قرار دهند.  

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان، امروز در دیدار با محسن دوادی مدیر صندوق بازنشستگی استان که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: بازنشستگان مطالبات خود را در یک فضای منطقی و مناسب مطرح می‌کنند و در همین راستا باعث پیگیری توسط مسئولان شده است.

وی با بیان اینکه صبوری بازنشستگان قابل تقدیر است، افزود: بازنشستگان با مشکلات متعددی روبرو هستند که باید مسئولان رسیدگی و توجه به آنها را در اولویت قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان بیان کرد: خدمات به بازنشستگان در سطوح مختلف معیشتی و امور پزشکی ارائه شود و به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده خاطرنشان کرد: این قشر سال‌های زیادی از زندگی خود را برای خدمت به نظام اسلامی خرج کرده‌اند و لذا باید برای تقویت روحیه آنها نیز تمهیداتی اندیشیده شود.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های مختلف می‌توانند در قالب‌ مسئولیت‌های اجتماعی و ارائه خدمات رفاهی اقدام به حمایت از بازنشستگان حوزه خود کنند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha