پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
عبادي زاده

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: جوانان پرچم‌دار نهضت مطالبه‌گری در جامعه هستند و باید با جدیت این نهضت را در راستای دست یافتن به آرمان‌های اصیل انقلابی ادامه دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بندرعباس حجت الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، ظهر امروز در دیدار با جمعی از گروه‌های جهادی استان هرمزگان اظهار داشت: بنده ۲۵ سال از عمر خود را در دانشگاه‌ها و در کنار دانشجویان گذرانده‌ام و از خلوص نیت و پاکی اهدافشان مطلع هستم، به همین دلیل زمانی که جمع نیروهای جهادی دانشجویی و طلاب را می‌بینم آرمان‌گرایی را نزد آنها می‌یابم و این نوع از آرمانگرایی مایه فخر و مباهات است.

امام جمعه بندرعباس افزود: متأسفانه امروز برخی که حتی سابقه حضور در جبهه‌ها را هم دارند به واسطه گرفتن پست و سمت‌هایی بسیار محافظه کار شده‌اند و همین امر باعث می‌شود که در بسیاری از موارد سکوت کنند، اما جوانان، دانشجویان و طلاب می‌توانند امثال ما مسئولان را از این محافظه کاری نجات دهند و به راه درست برگردانند.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان تاکید کرد: جوانان پرچم‌دار نهضت مطالبه‌گری در جامعه هستند و باید با جدیت این نهضت را در راستای دست یافتن به آرمان‌های اصیل انقلابی ادامه دهند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده عنوان کرد: بنده در روز دانشجو با راه‌اندازی تریبون آزاد در مسجد جامع بندرعباس باب مطالبه‌گری جوانان از مسئولان را باز کردم و همچنان نیز در پی این مهم هستم که در هر فصل و برهه‌ای یکی از مسئولان را به جمع مطالبه‌گران دانشجویی بیاورم تا پرچم مطالبه‌گری روی زمین نماند و مسئولان فرهنگی، اجرایی، اقتصادی و اجتماعی در رابطه با عملکرد خود پاسخگو باشند.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: در تلاش هستیم که به حلقه وصل بین گروه‌های جهادی و نیروهای انقلابی تبدیل شویم تا از آسیب جزیره‌ای عمل کردن گروه‌های جهادی جلوگیری شود؛ متأسفانه امروز عملکرد جزیزه‌ای این گروه‌ها موجب شده که بسیاری از آنها همدیگر را نشناسند.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان اضافه کرد: راه اندازی شبکه گروه‌های جهادی در دستور کار است تا بتوانیم مسئولان را نیز پای کار حل مشکلات مردم بیاوریم.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده اضافه کرد: مسئولان باید با درک موقعیت‌ها و مشکلات از ظرفیت عظیم گروه‌های جهادی بیشتر استفاده کنند، چرا که این گروه‌ها با سرمایه‌های اندک می‌توانند بسیاری از مشکلات را حل و فصل کنند و گره از کار مردم باز کنند.

وی ادامه داد: در سفر اخیری که به منطقه کوهشاه احمدی داشتم مشکلات بسیاری را در این منطقه از جمله در حال تخریب بودن منازل مردم مشاهده کردم و همان موقع عرض کردم که هر مجموعه و نهادی باید سهم خود را انجام دهد و این مجموعه‌ها شامل بنیاد مسکن، کمیته امداد، سپاه و گروه‌های جهادی مشکلات کوهشاه را برطرف کنند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان خاطرنشان کرد: هم اکنون ۱۲۵ برنامه در زمینه مسائل اجتماعی، اقتصادی، دینی و … احصا شده که اجرای صحیح آنها می‌تواند باری از روی دوش جامعه بردارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha