جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عبادي

حوزه/ امام جمعه بندرعباس اظهار کرد: نگاه کارآموزان در فنی و حرفه ای باید تغییر کند و رویکردی خلاقانه به خود بگیرد، چرا که در حال حاضر کشور به ایده های نو و خلاقانه بسیار نیازمند است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده، عصر چهارشنبه به همراه ائمه جمعه استان هرمزگان، در بازدید از نمایشگاه فنی و حرفه ای استان اظهار کرد: بسیار خرسندم که چنین کار های خلاقانه و زیبا را در این نمایشگاه رؤیت کردم؛ خوشبختانه استان هرمزگان و شهر بندرعباس بعد از اصفهان جزء شهرهای خلاق کشور است.

وی افزود:عقبه استان هرمزگان و شهر بندرعباس در حوزه صنایع دستی یک عقبه ارزشمند و طلایی است؛ همه علاقه مندان به صنایع دستی باید از این ظرفیت به خوبی بهره ببرند.

امام جمعه بندرعباس عنوان کرد: نگاه کارآموزان در فنی و حرفه ای باید تغییر کند و رویکردی خلاقانه به خود بگیرد، چرا که در حال حاضر کشور به ایده های نو و خلاقانه بسیار نیازمند است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده اضافه کرد: رابطه فقر و بیکاری یک رابطه دو سویه است و در صورت عدم توجه به آن در حوزه اشتغال، یک فاجعه بوجود می آید.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در پایان خاطر نشان کرد: استان هرمزگان ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه اشتغال دارد، اما عدم مدیریت صحیح این مشکلات را ایجاد کرده است.

مسئولان به مشکلات مردم رسیدگی کنند

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده همچنین در آستانه روز ملی پژوهش و روز حمل و نقل در دیدار اعضای شورای سیاست گذاری و تیم اجرایی نخستین سمپوزیوم حمل و نقل و لجستیک، مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای و رئیس انجمن صنفی شرکت‌های حمل ونقل کالاهای بندرعباس، گفت: الحمدلله که بعد از انقلاب اسلامی بخش خصوصی در قانون اساسی به رسمیت شناخته شده است.

امام جمعه بندرعباس عنوان کرد: مسئولین باید برای رفاه حال مردم قدم های محکم و استوار را بردارند. ان شاءالله که همه مسئولین به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha