سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
راهدان

حوزه / قائم‌مقام پژوهشکدۀ الهیات وخانواده گفت: نشست هم‌اندیشی «جمعیت و فرزندآوری» با ارائۀ شش نفر از استادان حوزه و دانشگاه، به‌صورت حضوری و برخط، در پژوهشکدۀ الهیات و خانواده برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، فریبرز راهدان قائم‌مقام پژوهشکدۀ الهیات وخانواده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: فرزندآوری ازجمله شاخصه‌های پایداری نظام خانواده و جوان‌سازی جمعیت در زمرۀ مسائل جامعۀ امروز ایران است.

وی با بیان اینکه بررسی موضوع جمعیت، ابعاد مختلفی دارد، گفت: در این هم‌اندیشی، موضوع جمعیت و فرزندآوری، از مناظر مختلف اجتماعی، اخلاقی و روانشناسی و با رویکرد دینی بررسی و تحلیل خواهد شد.

قائم‌مقام پژوهشکدۀ الهیات وخانواده گفت: نقش باورهای دینی در اصلاحِ نگرش به فرزندآوری، بررسی دلایل اخلاقی فرزندآوری، مهاجرت و مسئلۀجمعیت در ایران، فرزندآوری و کارآمدی خانواده، فرزندآوری و سلامت روان و سیاست‌های‌جمعیتی در ترازوی‌نقد، عناوین شش‌گانۀ سخنرانی‌هایی خواهد بود که در این هم‌اندیشی علمی ارائه می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: هم‌اندیشی علمی «جمعیت وفرزندآوری» روز چهارشنبه ۲۹شهریورماه سال جاری از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ در سالن جلسات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان واقع در خیابان حافظ برگزار و از طریق نشانی اینترنتی Dte.bz/۱۰۰۱ به‌صورت زنده و برخط قابل مشاهده خواهد بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha