یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: از بانوی طلبه فعال در عرصه برنامه سازی رسانه‌ای در برنامه صدا و سیما تجلیل شد.

مهری رستمی معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، با اشاره به تجلیل از خانم ایفاء غبیشاوی مبلغ توانمند حوزه علمیه خواهران و فعال رسانه‌ای در برنامه تجلیل از برنامه سازان رسانه استانی، اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از رسالت‌های حوزه علمیه تبلیغ بوده و در شرایط امروز، رسانه یکی از ابزارهای مهم در رساندن پیام دین به مخاطبین است، لذا یکی از برنامه‌های حوزه علمیه خواهران، تربیت مبلغین متخصص در زمینه‌های مختلف از جمله، رسانه، جمعیت و عفاف و حجاب می‌باشد.

رستمی تأکید کرد: مبلغان آموزش دیده، با حضور در ادارات و نهادهای مختلف، به‌عنوان کارشناس در زمینه تخصصی خودشان همکاری دارند.

وی خاطرنشان کرد: خانم ایفا غبیشاوی، طلبه سطح ۳ حوزه علمیه خواهران و کارشناس ارشد روابط بین الملل، رابط بین حوزه علمیه خواهران، عضو شورای اندیشه ورز صدا و سیمای مازندران، مبلغ مجمع جهانی اهل بیت(ع)، مبلغ بین المللی حوزه علمیه خواهران کشور، مبلغ تبلیغی حوزه زن و خانواده، مشاور، کارشناس سیاسی و خانواده، که با سازمان صدا و سیما نیز در حال همکاری است، در مراسم تجلیل از برنامه سازان رسانه مازندران، به عنوان فعال رسانه‌ای تجلیل شد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha